  • 11. Data: 2020-05-22 12:34:55
    Temat: Re: Korki na granicach
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/05/2020 09:34, T. wrote:
> [...]
    63815,korki-na-granicy-polski-z-niemcami-na-wjazd-tr
    zeba-czekac-nawet.html

    > Według Ciebie mamy głosować nie na tych, co dają, a na tych co kradną i
    > zabierają? :-)
    > T.

    Ale ci wlasnie "kradną i zabierają" jeszcze wiecej tyle, ze sie dziela.
    Wszystko tez zalezy w ktorej grupie spolecznej jestes. Tej, ktora na ten
    cyrk zapierdala i jej sie 1000+ nie nalezy, czy tej ktora nic nie robi,
    a wszystko jej sie nalezy.

  • 12. Data: 2020-05-22 16:17:03
    Od: "BaX" <n...@g...com>

> [...]
    > cyrk zapierdala i jej sie 1000+ nie nalezy, czy tej ktora nic nie robi, a

    Czyli prosty wniosek, też nic nie rób jak Ci żal, chyba że "zapierdalasz" i
    masz więcej niż reszta i też Ci żal. Tak czy siak najbardziej jeczą ci
    którym wcześniej żyło się łatwiej bo mogli przykombinować na boku. Jak ktoś
    miał grubo legalnie to nadal ma grubo legalnie, janusze biznesu mają
    przejebane, i dobrze.... A ten normalny kowalski co płaci podatki, to w tych
    wszystkich "plusach" dostaje części tego co oddaje..

  • 13. Data: 2020-05-22 16:33:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-05-2020 o 10:34, T. pisze:
    63815,korki-na-granicy-polski-z-niemcami-na-wjazd-tr
    zeba-czekac-nawet.html

    > Według Ciebie mamy głosować nie na tych, co dają, a na tych co kradną i
    > zabierają? :-)

    Ci co niby dają, muszą najpierw dwa razy tyle ukraść, żeby wystarczyło
    na te rzekome darowizny, bo z własnego majątku nie dają.

    Ale do zrozumienia tego potrzeba choćby elementarnej wiedzy ekonomicznej.

  • 14. Data: 2020-05-22 16:52:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/05/2020 15:17, BaX wrote:

    > Czyli prosty wniosek, te? nic nie r?b jak Ci ?al, chyba ?e "zapierdalasz" i
    > masz wi?cej ni? reszta i te? Ci ?al. Tak czy siak najbardziej jecz? ci
    > kt?rym wcze?niej ?y?o si? ?atwiej bo mogli przykombinowa? na boku. Jak kto?
    > mia? grubo legalnie to nadal ma grubo legalnie, janusze biznesu maj?
    > przejebane, i dobrze.... A ten normalny kowalski co p?aci podatki, to w tych
    > wszystkich "plusach" dostaje cz?ci tego co oddaje..

    Czyli prosty wniosek, ci co zarabiaja wiecej bo zechcialo im sie uczyc i
    wybrali taki, a nie inny fach tudziez zalozyli firmy to zwykli
    zlodzieje/janusze. Bo przeciez skoro ja nie mam, a inny ma to na pewno
    ukradl i trzeba mu zabrac.

  • 15. Data: 2020-05-22 16:56:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-05-2020 o 16:52, K pisze:

> [...]
    > wybrali taki, a nie inny fach tudziez zalozyli firmy to zwykli
    > zlodzieje/janusze. Bo przeciez skoro ja nie mam, a inny ma to na pewno

    Przecież pisałem czego skutkiem jest takie myślenie....
    Wybicia klasy średniej w Polsce.
    W jednym, a jak widać, nawet w dwóch pokoleniach, tego nie odrobisz.

  • 16. Data: 2020-05-23 09:10:11
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    To nie dane GW tylko SG

    https://polskiobserwator.de/aktualnosci/niemcy-korki
    -na-polsko-niemieckich-przejsciach-granicznych/

    Po czynach gamoni poznacie :-)

  • 17. Data: 2020-05-23 15:25:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 May 2020 16:17:03 +0200, w <ra8msj$1bd$1@news.icm.edu.pl>, "BaX"
    <n...@g...com> napisał(-a):

    > Tak czy siak najbardziej jeczą ci
    > którym wcześniej żyło się łatwiej bo mogli przykombinować na boku.

    Nie słyszałem, żeby "działkowiec" Morawiecki (ten od szajki wyłudzającej we
    Wrocławiu ziemie od kościoła) jakoś jęczał.
    Nie słyszałem, by jęczał Rydzyk co od miliona lat dokopuje się do wód
    termalnych (rachunek to na dziś 200mln zł).

    I nie słyszałem, by jęczeli kombinatorzy typu Elbanowscy, PFN i inni, w których
    fundacjach pensje to 80% wydatków, a przelewy z ministerstw idą grubą rurą.

  • 18. Data: 2020-05-24 12:55:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-05-23 o 09:10, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > To nie dane GW tylko SG
    >
    > https://polskiobserwator.de/aktualnosci/niemcy-korki
    -na-polsko-niemieckich-przejsciach-granicznych/

    > Po czynach gamoni poznacie :-)

    A to cytat:
    Czasy oczekiwania w dniu 21.05.2020 r. o godz: 16:00 wyglądały następująco:

    Kostrzyn nad Odrą - na bieżąco,

    Olszyna - na bieżąco,

    Świecko - na bieżąco,

    Słubice - na bieżąco,

    Gubin - na bieżąco,

    Zgorzelec - na bieżąco,

    Jędrzychowice - 6 godzin,

    Jakuszyce - na bieżąco,

    Kudowa Słone - na bieżąco.

    źródło: Straż Graniczna, PolstaNews

  • 19. Data: 2020-05-24 21:43:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No widzisz, właśnie wyjaśniłeś różnicę zarobków sędzi paręnaście tysięcy/mies. (bez
    dodatków) i protokolanta sądowego (powiedzmy
    licencjat bywa mgr) minimalna brutto lub asystenta piszącego uzasy (jednolite
    prawnicze)3600 na rękę.
    Przy czym każdy z w/w ma około 2 tys. kosztów stałych miesięcznie.

    -----

  • 20. Data: 2020-05-25 07:51:54
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://gs24.pl/zachodniopomorskie-prezydent-warszaw
    y-rafal-trzaskowski-spotkal-sie-z-samorzadowcami-i-k
    upcami-w-lubieszynie-24052020-r/ar/c1-14987840

    Tępy opór PiS wygląda coraz gorzej ;-)