  • 11. Data: 2009-04-21 09:05:12
    Temat: Re: Kozienice - moto do obejrzenia
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kuczu wrote:
    > wspolczuje braku gustu i zdeformowanego postrzegania piekna ;) Ale
    > to pewnie wplyw tej Twojej pustyni.

    Nie współczuj, dobrze mi się z tym żyje, pomyśl jak by ohydnie
    wyglądały polskie drogi gdyby każdemu się Harley podobał, do tego
    niebieski.
    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 12. Data: 2009-04-21 12:26:07
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Nie współczuj, dobrze mi się z tym żyje, pomyśl jak by ohydnie wyglądały
    > polskie drogi gdyby każdemu się Harley podobał, do tego niebieski.

    Niebieskie sa fuj. Dlatego moj juz jest czarny ;P

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-04-21 12:35:15
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kuczu wrote:

    > Niebieskie sa fuj. Dlatego moj juz jest czarny ;P

    To se siga popraw albo napisz, że to nie twój.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 14. Data: 2009-04-21 12:35:18
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > Niebieskie sa fuj. Dlatego moj juz jest czarny ;P

    fakju, skórzany charlejofcu!

    --
    gildor
    9'99