  • 1. Data: 2010-01-14 11:48:40
    Temat: [Krakow] - czy beda tam korki?
    Od: "kli" <k...@p...onet.pl>

    Witajcie, ja po prosbie w sprawie korkow w KRK.
    Musze byc w rejonie ulic Ludwinowska, Zatorska, Turecka w piatek ok 18.00.
    Pojade od strony A4, a po wizycie ok 19.00 wyrusze dalej na zakopianke.
    Czego sie mam spodziewac na tej trasie - postoju 7 godzin w korkach - czy tez
    przejade jakos znosnie? I jak radzicie zdobywac przyczółek? - 'normalnie' czyli
    sciezka 780 czy tez nadklad i od dolu po '4'
    Ile czasu by mi zajelo takie cos liczac od zjazdu z A4?
    Wielkie dzieki za pomoc.
    tn

  • 2. Data: 2010-01-14 21:30:48
    Temat: Re: [Krakow] - czy beda tam korki?
    Od: GreGG <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    W dniu 2010-01-14 11:48, kli pisze:
> [...]
    > sciezka 780 czy tez nadklad i od dolu po '4'
    > Ile czasu by mi zajelo takie cos liczac od zjazdu z A4?

    Z A4 na południową obwodnicę Krakowa, potem zjazd na Bielany (pierwszy
    zjazd po zjeździe z obwodnicy na lotnisko Balice, przed stopniem
    Kościuszki), cały czas Księcia Józefa, mostem przez Wisłę, Zielińskiego
    i Monte Cassino. Powinno być w miarę luźno, może się trochę spiętrzyć
    przy Monte Cassino. Czas dojazdu od bramek w Balicach ok. 30 minut, plus
    minus 10.

    Do Zakopianki będzie potem ciasnawo na Kalwaryjskiej i na początku
    Wadowickiej, ale potem już luźniej, z lekkimi spiętrzeniami przy Górce
    Borkowskiej.