  • 1. Data: 2010-01-14 12:14:44
    Temat: Fiesta i blokada drzwi
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Witam, mój synek siedząc w foteliku zorientował się do czego słuzy klamka w
    drzwiach.
    Idę więc do tych drzwi i szukam dzyndzla, lecz dzyndzla nie ma. Gdzie się
    schował? Mam nadzieję że to nie jest jedyne znane mi auto bez blokady
    tylnych drzwi?
    Jeżeli nie mają blokady to może niech napiszą że jest to auto w którym nie
    wolno przewozić dzieci do 11 roku życia.

    Piotr

  • 2. Data: 2010-01-14 12:44:52
    Temat: Re: Fiesta i blokada drzwi
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > Idę więc do tych drzwi i szukam dzyndzla, lecz dzyndzla nie ma. Gdzie się
    > schował? Mam nadzieję że to nie jest jedyne znane mi auto bez blokady
    Sprawdz przy otwartych drzwiach czy nie ma na ich rancie (okolice zamka)
    plastikowego "koleczka"(do przekrecenia) lub gdzyndzelka (do
    przesuniecia).

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-01-14 12:56:33
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Gabriel'Varius' napisał:

    > Sprawdz przy otwartych drzwiach czy nie ma na ich rancie (okolice zamka)
    > plastikowego "koleczka"(do przekrecenia) lub gdzyndzelka (do
    > przesuniecia).
    A tu link do instrukcji dla lenia :-)
    www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=361390
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-01-14 13:03:03
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Dzięki spojrzę jeszcze raz, choć przyznam że żadnej dodatkowej dziurki tam
    nie widziałem. Mam fiestę z 2004 r moze to coś zmienia?

  • 5. Data: 2010-01-14 15:44:06
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeżeli nie mają blokady to może niech napiszą że jest to auto w którym nie
    > wolno przewozić dzieci do 11 roku życia.

    Poszukaj lepiej jakiejś dziurki gdzie można kluczyk od samochodu wsadzić i
    przekręcić, nie wiem jak w fiescie, ale mondeo tak ma.

    Pozdrawiam
    p.

  • 6. Data: 2010-01-14 16:35:04
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł W."
    > Poszukaj lepiej jakiejś dziurki gdzie można kluczyk od samochodu wsadzić
    > i przekręcić, nie wiem jak w fiescie, ale mondeo tak ma.
    > Pozdrawiam
    > p.

    Chyba dobry trop - kluczykiem. O ile pamiętam to normalnie w zamku, blokuje
    się w odwrotnym kierunku niż się otwiera (była fiesta w rodzinie).

    pozdr
    lublex

  • 7. Data: 2010-01-14 17:00:14
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    strona 70 instrukcji do Fiesty
    Blokada otwierania tylnych drzwi
    przez dzieci
    (wersja 5-drzwiowa)
    Gdy włączona jest blokada
    otwierania drzwi przez dzieci,
    drzwi mona otworzyć wyłącznie od
    zewnątrz.
    Przekręć kluczyk w zamku tylnych drzwi
    do tyłu, aby uruchomić blokadę. Aby
    wyłączyć blokadę, przekręć kluczyk do
    przodu.

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 8. Data: 2010-01-15 08:48:47
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Dzięki wszystkim za pomoc. Jest dziurka z boku zamka od wewnętrznej strony
    drzwi, działa!

    Piotr