  • 1. Data: 2010-01-14 10:28:00
    Temat: Odpala pochodzi i gasnie...
    Od: "Michał Nalepa" <m...@v...pl>

    Witam, moze ktos pomoze. Problem polega na tym, ze auto odpala bez problemu,
    ale pochodzi z 10 sekund i gasnie. Potem juz nie odpala w ogole. Palony na
    benzynie oczywiscie...

  • 2. Data: 2010-01-14 10:43:17
    Temat: Re: Odpala pochodzi i gasnie...
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Nalepa" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, moze ktos pomoze. Problem polega na tym, ze auto odpala bez
    > problemu, ale pochodzi z 10 sekund i gasnie. Potem juz nie odpala w
    > ogole. Palony na benzynie oczywiscie...

    Wróżka ma wolne a szklana kula w remoncie. Zdradziłbyś co to za auto jaki
    silnik, od kiedy takie objawy, czy jak było ciepło to było git...

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-01-14 10:44:39
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Michał Nalepa pisze:
    > Witam, moze ktos pomoze. Problem polega na tym, ze auto odpala bez problemu,
    > ale pochodzi z 10 sekund i gasnie. Potem juz nie odpala w ogole. Palony na
    > benzynie oczywiscie...

    Może immo głupieje i odcina zapłon.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
    PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

  • 4. Data: 2010-01-14 11:23:56
    Od: "Michał Nalepa" <m...@v...pl>

    Wiec moze warto odpiac klemy czyli zresetowac kompa? Pojechal do pracy i
    wszystko bylo OK potem odpalil ujechal 10 metrow i zgasl. Auto to seat
    toledo niestety nie wiem jaki silnik na pewno 16V );

  • 5. Data: 2010-01-14 11:24:01
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > problemu,
    > ale pochodzi z 10 sekund i gasnie. Potem juz nie odpala w ogole. Palony na

    Jak masz LPG to jest właśnie przyczyna. A jak nie to w pierwszej kolejności
    sprawdziłbym czujnik położenia wału korbowego.

  • 6. Data: 2010-01-14 11:25:52
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Michał Nalepa pisze:
    > Witam, moze ktos pomoze. Problem polega na tym, ze auto odpala bez problemu,
    > ale pochodzi z 10 sekund i gasnie. Potem juz nie odpala w ogole.

    Znaczy że objaw zaobserwowałeś raz i od tego czasu juz nie zapalił?

    > Palony na
    > benzynie oczywiscie...

    Wypalił paliwo z gaźnika, a nowe nie dochodzi - zabrakło w baku,
    padła pompa, coś nie tak z przewodami...

  • 7. Data: 2010-01-14 12:00:39
    Od: "Michał Nalepa" <m...@v...pl>

    > Znaczy że objaw zaobserwowałeś raz i od tego czasu juz nie zapalił?

    Nie, poszedl jeszcze wieczorem odpalil bez problemu i po kilku sekundach
    zgasl to samo bylo nastepnego dnia rano...

    > Wypalił paliwo z gaźnika, a nowe nie dochodzi - zabrakło w baku,
    > padła pompa, coś nie tak z przewodami...

    Bak jest prawie pelny, gaznik odpada bo na wtrysku, gdyby padla pompa nie
    odpalalby wcale tak samo z przewodami, a odpala bez problemu tylko zaraz
    gasnie...

  • 8. Data: 2010-01-14 12:06:41
    Od: "Michał Nalepa" <m...@v...pl>

    > Jak masz LPG to jest właśnie przyczyna. A jak nie to w pierwszej
    kolejności
    > sprawdziłbym czujnik położenia wału korbowego.

    Tak ma LPG czyli jaka przyczyna?

  • 9. Data: 2010-01-14 12:30:49
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Michał Nalepa pisze:

> [...]
    > odpalalby wcale tak samo z przewodami, a odpala bez problemu tylko zaraz

    Być może wąż dolotowy do kolektora ssącego ?

  • 10. Data: 2010-01-14 12:35:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Michał Nalepa pisze:

    > Nie, poszedl jeszcze wieczorem odpalil bez problemu i po kilku sekundach
    > zgasl to samo bylo nastepnego dnia rano...

    Czyli nie: "Potem juz nie odpala w ogole" tylko "przez pewien czas" :)

    > Bak jest prawie pelny, gaznik odpada bo na wtrysku,

    No, a ja założyłem - z braku innych danych - dużego fiata :)
    A jednak nie :) No to wiemy już, że benzynowy, i że na wtrysku.
    Może w toku dyskusji pojawią się jakieś dalsze szczegóły...