    Subject: Re: Kryptowaluty
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.comp.pecet
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Mon, 3 May 2021 18:35:18 +0200

    W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 17:51, Irokez pisze:

    > Czytając już pierwsze zdanie "Korzystając z tej "luki fortuny"..." bym
    > odpuścił, bo brzmi jak pisane przez debila w debilnej gazecie.
    > Jestem pełen podziwu że ktoś się na to złapał.

    Pytanie jest czy to Animka sama znalazła ten link czy...

    BITCAN promuje się jako wiarygodna "szulernia"
    (w przeciwieństwie do tych co się celebrytami posługują)
    i posługując się pożytecznymi idiotami typu Animka nie robi sobie
    pijaru? ;-)

    Chociaż... ostatnio Animka się dziwnie zachowuje.

    Strzela linkami na lewo i prawo z jednozdnaniowym komentarzem.

    Kiedyś mogliśmy dużo poczytać o jej życiowych problemach. Była jakaś
    historia, akcja, udawała że się na czymś zna...

    Brakuje mi starej Animki ;-)