  • 11. Data: 2021-05-04 18:26:52
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-04 o 16:36, J.F pisze:

    > Mam dokladnie takie samo wrazenie.
    > Przoduje chyba wp.

    Przestałem odwiedzać WP jakiś tam czas temu, nie mam pojęcia jak
    kulturalnie nazwać ludzi piszących tam nagłówki do artykułów ("musisz to
    wiedzieć..", "nie uwierzysz..", "kim jest..", "już nigdy nie...",
    "pokazała wszystko...", "natychmiast to, tamto, sramwto.." itp)

    hmm.. wlazłem pisząc to z ciekawości... po 3 sekundach widzę:
    "Wstrzymałeś się z zakupem? Lepiej leć na złamanie karku."
    Brakuje mi na prawdę kulturalnych słów. To ma być portal informacyjny?

    > Akurat cala masa wrzuca reklamy z googla, czyli tez ma to w ....,

    Reklamy Googla to jednak inna bajka, jeszcze się z takim czymś nie
    spotkałem w przypadku Ads od Googla. Ktoś tam chyba sprawdza co się wrzuca.
    Tymczasem nasze śmietniki wrzucają chyba każdemu kto płaci.
    Czy Google kiedykolwiek wyświetliło Ci że wygrałeś gejfona i masz tylko
    wpłacić 1EUR za transport podając numer i dane dostępowe konta?

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2021-05-04 19:00:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-04 o 00:07, Animka pisze:

    > https://academy.bitbay.net/courses/zrozumiec-bitcoin
    a/lectures/19633377

    Nie znam się, nie wypowiem się na temat tego filmu instruktażowego.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2021-05-04 19:14:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Animko!

    Dalej nie rozumiesz co podlinkowałaś.

    Może przeczytaj jeszcze raz (pierwszy raz?) ;-)

  • 14. Data: 2021-05-04 22:04:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-04 o 19:00, Irokez pisze:

    a/lectures/19633377

    > Nie znam się, nie wypowiem się na temat tego filmu instruktażowego.

    Też się nie znam dlatego podpytuję, bo nie mam pieniędzy do wyrzucenia.
    Zarobić to bym chciała :-)

    --
    animka

  • 15. Data: 2021-05-06 02:31:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 608fc0bd$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > Pewnie mniej więcej tylu, co traci, albo nawet tych tracących jest
    > więcej, albowiem po stracie mniejszych kwot się zniechęcają, niż ci
    > zarabiający. Cudów nie ma i pieniądze się same z siebie nie biorą, jak
    > to tłumaczą twórcy tego przedsięwzięcia.

    Templariusze żerowali na cudach? -- czy usprawniali karawanowe wycieczki?...

    [kilka takich postów i ludzie zainwestują w kryptowaluty, sądząc, iż mają przed
    sobą nowoczesny pieniądz -- trwały, pewny, skryty przed wścibskimi urzędasami,
    niezależny od woli polityków... swoją drogą -- ciekawe, kiedy JB wprowadzi VAT
    na to coś...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2021-05-12 12:48:48
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 02.05.2021 o 22:19, Animka pisze:
    > https://bitcan.pl/blog/szymon-holownia-wykorzystany-
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    > Ciekawa jestem ile jest ludzi, którzy na tym zarabiają.

    Typowa "piramida finansowa", a więc gdy jeszcze nie nadszedł "punkt
    krytyczny" to zasadniczo wszyscy zarabiają.

  • 17. Data: 2021-05-14 11:51:47
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 12.05.2021 12:48, trybun wrote:

    > Typowa "piramida finansowa", a więc gdy jeszcze nie nadszedł "punkt
    > krytyczny" to zasadniczo wszyscy zarabiają.

    I tak już blisko 12 lat, przy czym po drodze były już co najmniej ze 3
    totalne zjazdy i wszystko powinno zgodnie z logiką piramid upaść, a tu
    patrz, działa, cuda.

    --
    pzdr
    Roman

  • 18. Data: 2021-05-14 13:50:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-14-maja-2021 o 11:51, Roman Tyczka pisze:

    > I tak już blisko 12 lat, przy czym po drodze były już co najmniej ze 3
    > totalne zjazdy i wszystko powinno zgodnie z logiką piramid upaść, a tu
    > patrz, działa, cuda.

    Cuda tu są zaplanowane.

    Tylko garstka "inwestorów" posiada większość BTC

    https://kantorbitcoin.pl/manipulacje-kursem-bitcoina
    /

  • 19. Data: 2021-05-14 14:20:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    KOP KRYPTO NA GPU! ;-)

  • 20. Data: 2021-05-14 20:11:56
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 14.05.2021 13:50, _Master_ wrote:

    > Cuda tu są zaplanowane.
    >
    > Tylko garstka "inwestorów" posiada większość BTC
    >
    > https://kantorbitcoin.pl/manipulacje-kursem-bitcoina
    /

    Tia... a o stanie gospodarki dowiadujesz się z TVP?

    https://insights.glassnode.com/bitcoin-supply-distri
    bution/

    --
    pzdr