  • 21. Data: 2021-05-14 20:55:07
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wybacz uproszczenie ale czyta to Animka. ;-)

    Chodzi bardziej o manipulowanie rynkiem w celu osiągnięcia konkretnego
    kursu. Drobni inwestorzy są GOLENI. Mechanizm stary jak świat a tutaj
    nabiera i rozmiarów (wykresy) i dynamiki. Taka giełda z podkręconą
    szybkością
    Jedno potoczne określenie nie zaprzecza też drugiemu i jak zauważyłeś
    sytuacja jest "dynamiczna" ;-)
    To powinno być ostrzeżeniem

  • 22. Data: 2021-05-15 09:41:22
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 14/05/2021 19:55, _Master_ wrote:
    > Drobni inwestorzy są GOLENI.

    Tylko debile sa goleni, ktorzy sprzedaja (czesto ze strata) pod wplywem
    impulsu. Kto ma "silne rece" i trzyma Bitcoina to nie zostanie ogolony,
    ale sprzeda sam z zyskiem jak juz bedzie gotowy.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 23. Data: 2021-05-15 19:40:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-15-maja-2021 o 09:41, pioruns pisze:
    > Kto ma "silne rece" i trzyma Bitcoina to nie zostanie ogolony, ale
    > sprzeda sam z zyskiem jak juz bedzie gotowy.

    Znasz kogoś takiego? ;-)

    Jak szybko trzeba te wykresy rysować żeby udowodnić dlaczego się nie
    zarobiło ;-)

  • 24. Data: 2021-05-15 20:46:50
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 15/05/2021 18:40, _Master_ wrote:

    > Znasz kogoś takiego? ;-)
    >
    > Jak szybko trzeba te wykresy rysować żeby udowodnić dlaczego się nie
    > zarobiło ;-)

    Tak, ja sam na przyklad. Po co mam sprzedawac ze strachu, bo Elon Musk
    cos tam pierdzieli? Nie interesuje mnie jego opinia. Hodluje sobie
    bitcoiny od wielu lat. Kto sprzedaje bo chce pokonac rynek i "odkupic"
    taniej, albo sprzedaje bo "spada", to zostanie ogolony. Problem jest
    miedzy krzeslem a komputerem. :-)

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 25. Data: 2021-05-15 21:14:42
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-05-04 o 22:04, Animka pisze:

    > Też się nie znam dlatego podpytuję, bo nie mam pieniędzy do wyrzucenia.
    > Zarobić to bym chciała :-)

    Animko, to jest piramida finansowa.
    Jeśli już ty chcesz na tym zarobić to znak, że właśnie zaczyna się walić.
    Parę miesięcy temu niejaki Musk, producent samochodów elektrycznych
    TESLA oświadczył, ze będzie sprzedawał swoje samochody za bitkoiny.
    Dało to wkrótce efekt wielokrotnego wzrostu notowań bitkoina.
    Teraz stwierdził, że jednak nie będzie sprzedawał za bitkoiny i ich kurs
    natychmiast spadł o kilkanaście procent i dalej spada.
    A więc kto miał zarobić to zarobił na podobnych tobie ludkach.
    A te zawsze będą stratne.

  • 26. Data: 2021-05-15 21:57:27
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 15.05.2021 20:46, pioruns wrote:

> [...]
    > bitcoiny od wielu lat. Kto sprzedaje bo chce pokonac rynek i "odkupic"
    > taniej, albo sprzedaje bo "spada", to zostanie ogolony. Problem jest

    ++1

    --
    pzdr
    Roman

  • 27. Data: 2021-05-16 15:09:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A masz rodzinę, hipotekę, psa...

    Dorośli ludzie nie grają w kasynie ;-)

  • 28. Data: 2021-05-16 15:19:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    PS. Żeby nie było... Kilka lat temu prawie kupiłem KOPARKĘ.
    Spekulacja i dziś i wtedy wydaje mi się czymś poniżej mojej godności:-)
    Mam jakiś tam zawód i kiedyś będę zarabiał średnią krajową...

    A gdybym się dokopał do btc które wykopałem w jednej z firm 15? lat temu
    byłbym dziś BOGATY ;-)

    Z wiekiem złoto już tak nie błyszczy.

  • 29. Data: 2021-05-16 15:51:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-15 o 21:14, t-1 pisze:

> [...]
    > natychmiast spadł o kilkanaście procent i dalej spada.
    > A więc kto miał zarobić to zarobił na podobnych tobie ludkach.

    Stara co prawda sprawa, ale przecież wszystko działa dalej
    https://pk.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-z-kraju/za
    trzymania-osob-prowadzacych-najwieksza-ujawniona-w-p
    olsce-kopalnie-kryptowalut/

    --
    animka

  • 30. Data: 2021-05-16 16:46:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 May 2021 15:51:23 +0200, Animka napisał(a):

    > Stara co prawda sprawa, ale przecież wszystko działa dalej
    > https://pk.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-z-kraju/za
    trzymania-osob-prowadzacych-najwieksza-ujawniona-w-p
    olsce-kopalnie-kryptowalut/

    Co za kretyństwo :) Przecież "kopalnia kryptowalut" to przedsięwzięcie
    zupełnie legalne, a tych gnojków aresztowano za oszustwa a nie za
    kopanie. Ot, animkowy rozumek...
    --
    Jacek
    -I hate haters-