  • 1. Data: 2011-03-11 07:45:36
    Temat: Kto pamięta książkę "Nowoczesne zabawki"
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    http://www.techno.gildia.pl/news/2011/03/pistolet_la
    serowy_do_zrobienia_w_domu

  • 2. Data: 2011-03-11 08:17:44
    Temat: Re: Kto pamięta książkę "Nowoczesne zabawki"
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:4d79d327$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://www.techno.gildia.pl/news/2011/03/pistolet_la
    serowy_do_zrobienia_w_domu

    Testujesz, ilu jest "starych zgredów" na grupie:).

    Artur(m)

  • 3. Data: 2011-03-11 08:40:35
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 3/11/11 9:17 AM, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    serowy_do_zrobienia_w_domu

    > Testujesz, ilu jest "starych zgredów" na grupie:).

    chyba sprawdza kto się nabierze na podaną moc.

    Qbab

  • 4. Data: 2011-03-11 09:34:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Qbab,

    Friday, March 11, 2011, 9:40:35 AM, you wrote:

    > chyba sprawdza kto się nabierze na podaną moc.

    Mnie tam moc nie dziwi - dobra lampa błyskowa może mieć ponad 100kW,
    wbudowane mają coś koło 5-10 kW. Nie znam dokładnie zasady działania
    lasera impulsowego ale prosty wzór P = W/t zawsze pozostaje w mocy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-03-11 09:38:33
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Zastanawiam się czy na coś takiego jest już stosowne pozwolenie wymyślone.
    Nie jest to przecież ani broń palna, gazowa, sportowa czy biała.

    Marek

  • 6. Data: 2011-03-11 09:41:04
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Qbab" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chyba sprawdza kto się nabierze na podaną moc.

    Dlaczego? Moc jak najbardziej możliwa. To nie wali ciągłą wiązką tylko
    krótkim impulsem.

    Film "Kosmos 1999" mi się przypomina :) Wtedy to była fantazja a dzisiaj...
    dzieciak zmajstrował w szopie.

    Marek

  • 7. Data: 2011-03-11 10:01:03
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-03-2011 o 09:17:44 Artur(m) <m...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    serowy_do_zrobienia_w_domu

    > Testujesz, ilu jest "starych zgredów" na grupie:).
    No ja ją przeczytałem kilka razy, najbardziej mi sie podobał
    kalkulator na przekaźnikach może dlatego że o mało go nie zrobiłem,
    ale przekaźników miałem za mało.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2011-03-11 11:39:52
    Temat: Re: Kto pamięta książkę
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Noo baa, to była moja ulubiona biblia do poduszki :-)

    Miałem najpierw wydanie granatowe, później żółte.

    Czy dzisiaj w ogóle sa takie wspaniałe książki??

    Trochę odleciane pomysły miał J.Wojciechowski.

    Ciekawe, ile latek miał On pisząc swoje książki ("Elektronika dla
    wszystkich", o modelarstwie itp.)?

    -----

  • 9. Data: 2011-03-11 13:53:43
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

> [...]

    > No ja ją przeczytałem kilka razy, najbardziej mi sie podobał
    > kalkulator na przekaźnikach może dlatego że o mało go nie zrobiłem,

    Mi też zabrakło.
    P.G.

  • 10. Data: 2011-03-11 17:15:27
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.techno.gildia.pl/news/2011/03/pistolet_la
    serowy_do_zrobienia_w_domu

    jak to pamięta? przeciez do dzisiaj dumnie stoja sobie na mojej półce z
    książkami...
    sporo zasługi maja te książki w tym, że do dzisiaj nadal z ta samą frajdą
    robię za "operatora lutownicy" ... :-))) naprawdę sporo latek...

    --
    serdeczności! zbisa
    lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii