  • 1. Data: 2010-01-20 16:32:41
    Temat: Kto w Lublinie zregeneruje solidnie zderzak?
    Od: Rafał K. <b...@b...pl>

    Witam,

    Poszukuje kogos solidnego i nie zbyt drogiego w Lublinie lub okolicach, kto
    by mi zrobil pekniety
    zderzak w samochodzie (chodzi o wypelnienie brakujacego kawalka parenascie
    cm i ewentualnie polakierowanie tego miejsca).

    Czy ktos z Was kogos moze polecic kto oferuje regeneracje zderzakow ?

    Dzieki za wszelkie namiary , pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2010-01-21 04:18:57
    Temat: Re: Kto w Lublinie zregeneruje solidnie zderzak?
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Rafał K. pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktos z Was kogos moze polecic kto oferuje regeneracje zderzakow ?
    >

    > Dzieki za wszelkie namiary , pozdrawiam :)

    spawanie plastików? jak z Krańcowej w Długą/Wyzwolenia skręcasz, to z
    50m od skrętu z Krańcowej w lewo, kilka osób polecało, ja spawałem do
    Forda Ka i było OK
    czy robi facet kompleksowo zderzaki (z lakierowaniem itp) to nie wiem

  • 3. Data: 2010-01-21 09:25:34
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał K." napisał
> [...]
    > Czy ktos z Was kogos moze polecic kto oferuje regeneracje zderzakow ?
    > Dzieki za wszelkie namiary , pozdrawiam :)

    Na Diamentowej przed BRW ale po lewej stronie jest sklep meblowy, (taki
    zielony) w tej samej bramie jest zakład, który jak widziałem, naprawia
    (wykonuje?) zderzaki.
    Nic więcej nie wiem, na szczęście kupowałem jedynie meble.

    pozdr
    lublex