  • 11. Data: 2009-04-22 08:56:47
    Temat: Re: Kufer monokey louis (motodetail)
    Od: n...@s...com

    On Wed, 22 Apr 2009 08:46:32 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    >I razem z tym kufrem daja plyte montazowa, ktora da sie przymocowac do
    >stelaza Givi zamiast plyty Givi. Pasowalo w RF do stelaza z motostel (w
    >standardzie monokey) i pasuje teraz do stelaza Givi Monorack w SV.

    Czyli po prostu przykrecasz ta plyte i mowisz ze to jest adapter?
    No bo ja mam tak przykrecone, ale za cholery bym nie wymyslil ze to
    adapter do monokey'a jest (zwlaszcza ze przykrecilem do fabrycznego
    bagazniczka). :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 12. Data: 2009-04-22 09:26:55
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 22 Apr 2009 10:56:47 +0200) ktos podajacy sie za n...@s...com
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > No bo ja mam tak przykrecone, ale za cholery bym nie wymyslil ze to
    > adapter do monokey'a jest (zwlaszcza ze przykrecilem do fabrycznego

    Jak zwal, tak zwal, Grunt ze dziala :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 13. Data: 2009-04-22 09:47:43
    Od: n...@s...com

    On Wed, 22 Apr 2009 09:26:55 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    >Jak zwal, tak zwal, Grunt ze dziala :)

    Tak i nie, powoduje ze calosc jest ciezsza o (na oko) 0,5-1kg/szt.
    Czyli zakladajac 3 adaptery jestes w pleci o 3kg. Niby niewiele, ale
    zawsze lepiej miec te 3kg mniej niz wiecej, zwlaszcza ze przy jezdzie
    w 2 osoby + bagaze mozna przekroczyc dopuszczalna mase motocykla co
    zbyt zdrowe nie jest.

    pozdr
    newrom

  • 14. Data: 2009-04-22 10:26:03
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 22 Apr 2009 11:47:43 +0200) ktos podajacy sie za n...@s...com
> [...]

    > zawsze lepiej miec te 3kg mniej niz wiecej, zwlaszcza ze przy jezdzie
    > w 2 osoby + bagaze mozna przekroczyc dopuszczalna mase motocykla co

    Jasne, ze lepiej i wygodniej jest miec kufry z odpowiednim mocowaniem.
    A z ta dopuszczalna masa to bym nie desperowal :) W moim przypadku dwie
    osoby na motocyklu daja jeszcze okolo 70kg zapasu, wiec mozna jeszcze co
    nieco ze soba zabrac. Chyba, ze miales na mysli obciazenie samych stelazy.

    Tak czy inaczej chcialem tylko napisac, ze da sie podpasowac te kufry do
    stelaza givi.

  • 15. Data: 2009-04-22 10:35:18
    Od: n...@s...com

    On Wed, 22 Apr 2009 10:26:03 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    >A z ta dopuszczalna masa to bym nie desperowal :)

    Zapakuj sie na 2 wrzesniowe tygodnie, z zalozeniem ze mieszkasz pod
    namiotem, sam sobie gotujesz i potrzebujesz zbiornika wody co najmniej
    5L. Do tego jakies narzedzia, maty, psiwory.
    Przeciez te 70kg to kosmetyczka moze wazyc! ;)

    > Chyba, ze miales na mysli obciazenie samych stelazy.

    Tez, bo obciazenie w wiekszosci stelarzy jest smiesznie niskie :(

    >Tak czy inaczej chcialem tylko napisac, ze da sie podpasowac te kufry do
    >stelaza givi.

    a ja chcialem napisac ze sa dwa rozne mocowania robione przez
    moto-detail. :>

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2009-04-22 11:05:48
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    n...@s...com pisze:

> [...]
    > zawsze lepiej miec te 3kg mniej niz wiecej, zwlaszcza ze przy jezdzie
    > w 2 osoby + bagaze mozna przekroczyc dopuszczalna mase motocykla co

    Mniej zryj i zrzuc te 3 kg ;)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 17. Data: 2009-04-22 11:06:09
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 22 Apr 2009 12:35:18 +0200) ktos podajacy sie za n...@s...com
> [...]

    > 5L. Do tego jakies narzedzia, maty, psiwory.
    > Przeciez te 70kg to kosmetyczka moze wazyc! ;)

    70kg i tak nie da sie zapakowac na standardowy stelaz teoretycznie. Na
    kufrach/stelazach pisza, ze max 5-10kg do jednego kufra mozna zapakowac.
    Wiec dyskusja jest i tak akademicka.

    > Tez, bo obciazenie w wiekszosci stelarzy jest smiesznie niskie :(

    Dupochron.

    > a ja chcialem napisac ze sa dwa rozne mocowania robione przez
    > moto-detail. :>

    Ale co sobie poteoretyzowalismy to nasze ;)

  • 18. Data: 2009-04-22 11:28:59
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 22 Apr 2009 12:35:18 +0200, <n...@s...com> wrote:

    [...]
    [...]
    > Przeciez te 70kg to kosmetyczka moze wazyc! ;)

    To zawsze można ją zostawić i znaleźć sobie jakąś modelkę co waży 50 kg ;->

    > newrom
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik