  • 1. Data: 2021-09-12 18:07:44
    Temat: Kynar cena.
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Potrzebuję kupić niedużą szpulkę kynaru i na aledrogo widzę, że 100 m
    liczą sobie i 260 zł! Albo znów jakieś groszowe, co wiadomo, jakość na
    pewno lipna. Czy taka cena jest normalna? Co ewentualnie kupić,
    zeby było dobrej jakości (dla siebie, nie klienta!) i nie przepłacić?

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 2. Data: 2021-09-12 19:09:16
    Temat: Re: Kynar cena.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 12 września 2021 o 18:07:46 UTC+2 Cezary Grądys napisał(a):
> [...]
    > pewno lipna. Czy taka cena jest normalna? Co ewentualnie kupić,
    > zeby było dobrej jakości (dla siebie, nie klienta!) i nie przepłacić?

    Majfrendy po ile mają?

  • 3. Data: 2021-09-12 20:50:05
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    Cezary Grądys wrote:

    > Potrzebuję kupić niedużą szpulkę kynaru i na aledrogo widzę, że 100 m
    > liczą sobie i 260 zł!

    Ale autentyczny Kynar w teflonie, czy po prostu cienki drucik montażowy?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2021-09-14 20:39:06
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 12.09.2021 o 20:50, Piotr Wyderski pisze:

    > Ale autentyczny Kynar w teflonie, czy po prostu cienki drucik montażowy?
    >
    >     Pozdrawiam, Piotr

    No, chciałbym porządny dla siebie. Znalazłem szpulki 50m po 119.
    Jesli cena jest faktycznie taka, to ok. Chodzi, żeby nie przepłacić za
    dużo.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl