  • 1. Data: 2021-09-10 04:05:28
    Temat: doktor inżynier elektrotechnik
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej[3], uzyskał stopień
    doktora, specjalizował się w elektrotechnice samochodowej

    Po zmianie ustrojowej w Polsce został lektorem
    Polskiej Kroniki Filmowej

    W 1995 został zatrudniony na stałe w telewizji Polsat, gdzie stał się
    głównym lektorem stacji.

    W 2008 nagrał komunikaty głosowe dla systemu informacji pasażerskiej w
    pojazdach stołecznego ZTM (zapowiedzi głosowe dotyczące przebiegu
    trasy) emitowane w autobusach i tramwajach.

    Tomasz Knapik 1943 - 2021

    --
    Piter

  • 2. Data: 2021-09-10 16:16:47
    Temat: Re: doktor inżynier elektrotechnik
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tomasz Knapik 1943 - 2021

    Ten człowiek został legendą za swojego życia. Tak dzięki głosowi jak i
    podejściu do pracy.

    Duża strata dla wszystkich.

    Avast.

  • 3. Data: 2021-09-11 18:22:27
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    sirapacz wrote:

    > Ten człowiek został legendą za swojego życia. Tak dzięki głosowi jak i
    > podejściu do pracy.

    Nie potrafiłem obejrzeć wywiadów z nim. Cały czas miałem wrażenie, że
    człowiek połknął telewizor.

    Pozdrawiam, Piotr