  • 1. Data: 2021-09-12 19:07:52
    Temat: czym czyścić styki po zalaniu?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    kosiarka samojezdna została zalana podczas deszczu (brawo Bosch).
    Wtyczka -gniazdo uległa korozji. kilkanaście pinów w lini obudowanych
    plastkiem - nie ma dojścia szczotą, lub papierem ściernym. Musze to
    wyczyścić chemicznie. Nie chcę popsikać kontakt sprayem, wd 40stym czy
    innym preparatem do wszystkiego. kiedyś stary mechanik samochodowy
    powiedział mi, że na wszelkie stare renówki działa tylko dwuskładnikowy
    preparat - pierwszy składnik wyżera, rozpuszcza mocno korozje i niestety
    styki też, więc po zaaplikowaniu, po 15 minutach trzeba go
    zneutralizować, spłukać tym drugim składnikiem. Nie znam nazwy specyfiku
    czy możecie polecić domowe metody na oczyszczenie? styków. troche
    zielonkawy nalot, głównie szary. Myjki ultradzwiękowej już nie mam, bo
    miałem słabą - nie działała. po za tym płytka ma 35x20cm. Izopropanol
    zmył brud - korozji nie.
    ToMasz

  • 2. Data: 2021-09-13 13:12:29
    Temat: Re: czym czyścić styki po zalaniu?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 12.09.2021 o 19:07, ToMasz pisze:
> [...]
    > Wtyczka -gniazdo uległa korozji. kilkanaście pinów w lini obudowanych
    > plastkiem - nie ma dojścia szczotą, lub papierem ściernym. Musze to

    Kontakt