  • 31. Data: 2024-02-03 19:17:02
    Temat: Re: LOL "Porażka programu polskich samochodów elektrycznych. Będą... chińskie"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2024 o 19:03, io pisze:

    > Na razie nie padło tylko straciło mizerne finansowanie państwa. Jeśli od
    > tego tylko zależy to nie upadnie tylko nie będzie kontynuowane.

    Róznica jak między wypierdolić z pracy a nie kontynuaować umowy
    zatrudnienia:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2024-02-05 07:52:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Feb 2024 21:33:54 +0100, _Master_ wrote:

    > Niekoniecznie. Inwestorem miała być poważna Chińska firma.
    >
    > Parę lat temu można by to bagatelizować albo się nawet wyśmiewać
    >
    > Jednak czas mija i to już nie jest ani głupie ani śmieszne.

    Jesli inwestorem miala byc chinska firma, to jakos dziwnie sie do tego
    zabierali.

    No chyba, ze sie zapatrzyli w Chinczyków - zagraniczne inwestycje mile
    widziane, ale do 49% udziałów.
    Albo chcieli sprywatyzowac dotacje z Unii :-)

    J.

  • 33. Data: 2024-02-05 10:00:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 3 Feb 2024 17:00:41 +0100, Shrek wrote:

    > Jakieś dwa lata przy podobnej dyskusji z tobą napisałem, że tak to się
    > skończy.
    >
    > Nie było szans - jakieś 30% podobnych projektów o których specjaliści
    > twierdzą że się powiodą upada. Tu niemal wszyscy mówili zgodnym chórem,
    > że padnie, to nie było nawet tych 30% szans na omyłkę co do upadku:P

    Mnie o co innego chodziło - pokaż małą fabrykę samochódów.
    Nie da sie, małe upadły, albo robią jakies niszowe pojazdy.
    Wiec powiedziałbym nawet, ze 99% upadnie.

    Ale to było w spalinowych, może w elektrycznych się da?
    Muskowi się udało ...

    W Chinach zdaje się więcej takich marek, i też już sporo upadło.

    J.