  • 1. Data: 2023-01-31 09:51:37
    Temat: Która apka do strefy parkowania w W-wie?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Którą dostępną aplikacją najlepiej płacić za parkowanie w W-wie aby zoptymalizować
    koszty - np. co 10 minut?
    Założenie, że nie da się samemu wrócić do samochodu i parkometru, bo np. czekasz w
    kolejce do ważnych dla Ciebie drzwi.
    BTW ciekawi mnie, jak apki rozwiązują zagadnienie trójkąta lokalizacji "auto -
    właściwy parkometr - kierowca z fonem".

  • 2. Data: 2023-01-31 10:18:30
    Temat: Re: Która apka do strefy parkowania w W-wie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-01-31 o 09:51, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Założenie, że nie da się samemu wrócić do samochodu i parkometru, bo np.
    > czekasz w kolejce do ważnych dla Ciebie drzwi.

    Przetestuj i daj znać.

    > BTW ciekawi mnie, jak apki rozwiązują zagadnienie trójkąta lokalizacji
    > "auto - właściwy parkometr - kierowca z fonem".

    Nie ma potrzeby rozwiązywania tego trójkąta.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2023-01-31 10:32:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ciekawe.
    Podjeżdzasz np. pod SOR o 5 rano, myślisz że do 6.30 góra 7.00 Cię załatwią, a tu
    czas zleciał szybko jest już po 8.00 i
    potrzebujesz opłacić parkowanie "podniewiesznawetktórymparkometrem"nie mogąc wyjść.
    Jak to robisz?
    Młodsi niech zamienią SOR na dziewczynę z dyskoteki, u niej ;-).

    -----

  • 4. Data: 2023-01-31 10:34:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-01-31 o 10:32, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > załatwią, a tu czas zleciał szybko jest już po 8.00 i potrzebujesz
    > opłacić parkowanie "podniewiesznawetktórymparkometrem"nie mogąc wyjść.

    Niemusiszwiedziećpodjakimparkometremzaparkowałeś.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2023-01-31 10:57:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Jan 2023 10:32:52 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ciekawe.
    > Podjeżdzasz np. pod SOR o 5 rano, myślisz że do 6.30 góra 7.00 Cię załatwią, a tu
    czas zleciał szybko jest już po 8.00 i

    nie wiem jak w Warszawie, ale we Wroclawiu to cie w mniej niz 6h nie
    załatwią :-(

    > potrzebujesz opłacić parkowanie "podniewiesznawetktórymparkometrem"nie mogąc wyjść.
    > Jak to robisz?
    > Młodsi niech zamienią SOR na dziewczynę z dyskoteki, u niej ;-).

    A strefa płatna od 8:00 ?

    > -----

    J.

  • 6. Data: 2023-01-31 10:58:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Jan 2023 10:34:59 +0100, Liwiusz wrote:

    > Niemusiszwiedziećpodjakimparkometremzaparkowałeś.

    Nie macie tam różnych stref, róznie płatnych?

    J.

  • 7. Data: 2023-01-31 11:08:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-01-31 o 10:58, J.F pisze:

    > Nie macie tam różnych stref, róznie płatnych?

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2023-01-31 12:30:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli na jednym bilecie mogę jeździć po całej strefie?
    Serio pytam, nie wiem.
    Kiedyś IMO to było niemożliwe, no ale czasy się zmieniają.

    -----

  • 9. Data: 2023-01-31 12:32:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-01-31 o 12:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli na jednym bilecie mogę jeździć po całej strefie?
    > Serio pytam, nie wiem.

    Możesz.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2023-01-31 14:12:28
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    ąćęłńóśźż w

    > Którą dostępną aplikacją najlepiej płacić za parkowanie w W-wie aby zoptymalizować
    koszty

    SkyCash czyli mobiParking

    > - np. co 10 minut?

    Start/Stop