  • 11. Data: 2020-10-07 19:12:34
    Temat: Re: Ładowarka i telefon
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Zamów elektryka, niech ci posprawdza kable w skrzynce z bezpiecznikami w domu i na
    klatce.
    > Niech sprawdzi czy przewody się nie poluzowały, może trzeba podokręcać śrubki w
    "esach".
    > Jak źle kontaktuje to będzie iskrzyć a to niebezpieczne bo może doprowadzić do
    pożaru.
    > No i zmień ładowarkę do telefonu. Może mieć przebicie.

    Dzwoniłam do elektryka na dyżurze to mi powiedział, że nikt nie ma
    dostępu do mojego prądu.
    Kable od licznika na korytarzu (zamknięte są w skrzynce) są
    przeprowadzone pod sufitem korytarza , wepchnięte przez futrynę do
    mieszkania i do tej skrzyneczki w mieszkaniu z "suwakami"do wł/wył
    prądu. Kable do mieszkań sa w listwach czy rynienkach (nie wiem jak to
    się nazywa.).
    Korki do mieszkań (jakaś mała rozdzielnia) pewnie są dodatkowo w piwnicy
    czy w skrzynce na parterze, a ten elektryk wciskał mi ciemnotę, że nikt
    nie mógł manipulować.

    --
    animka

  • 12. Data: 2020-10-08 17:22:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Daj się tym zając mężowi czy kogo tam masz.

    Ja żony nie potrafię przekonać że ładowarka w gniazdku 24/h to dużo dużo
    dużo mniej pieniędzy niż telewizor bezsensownie włączony przez godzinę ;-)
    Nie przetłumaczysz ;-)

  • 13. Data: 2020-10-08 19:25:21
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    _Master_ <M...@...pl> wrote:
> [...]
    > dużo mniej pieniędzy niż telewizor bezsensownie włączony przez godzinę ;-)

    A to zależy jak bardzo chcesz przekonać. Bo jak bardzo, bardzo, to kup
    watomierz na Allegro i pokaż. Jak zobaczy cyferki to zrozumie. No chyba że
    będzie brnąć w zaparte i mówić ze jakieś specjalnie skonstrowane urządzenie
    kupiłeś, żeby pokazywało tak jak ty chcesz. Wtedy nie przetłumaczysz.
    Ale i tu masz jakieś wyjście, bo możesz wziąć wartość z pudełka jakiegoś
    urządzenia i pokazać że prawdę pokazuje.
    Ja wiem. One wiedzą najlepiej :-)

  • 14. Data: 2020-10-21 00:49:12
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    pożaru.
    > No i zmień ładowarkę do telefonu. Może mieć przebicie.

    To coś w telefonie się zrobiło w czasie tego spięcia mogania świateł w
    żyrandolu i ich wystrzelenie. W tym samym czasie ładowarka była
    podłączona do telefonu (chyba dobrze pamiętam). Kabel ładowarki, tzn,
    wtyczka nie chce wleźc do telefonu i robię różne sztuczki z ta wtyczką,
    żeby telefon sie ładował i cały czas uważam, żeby telefonu w tym czasie
    nie poruszyć, bo ładowanie się zakończy.

  • 15. Data: 2020-10-21 19:09:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.10.2020 o 00:49, Animka pisze:
> [...]
    > żeby telefon sie ładował i cały czas uważam, żeby telefonu w tym czasie
    > nie poruszyć, bo ładowanie się zakończy.

    Weź wykałaczkę (drewnianą) i wydłub fafoły z gniazda :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 16. Data: 2020-11-04 09:04:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To niemożliwe.

    -----

  • 17. Data: 2021-02-24 14:07:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam to samo.
    Gdy używam pilota do tunera TV (Wiwa), to mi żyrandol zaczyna migać na kolorowo.
    Osram i tyle.

    -----