  • 51. Data: 2015-09-02 02:37:39
    Temat: Re:
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

  • 52. Data: 2015-09-02 02:37:47
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 53. Data: 2015-09-02 02:37:53
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 54. Data: 2015-09-02 03:33:30
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "user" <b...@d...com> wrote in message
    > Mam S4 i problem ładowania np. podczas zabawy netem czy grania nie
    > występuje.

    Poprawili od S3?

  • 55. Data: 2015-09-02 03:40:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <a...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Zgadza się, nie tak.
    > Kiedyś ajpoda podłączyłem do peceta kablem od ajfona 4 i mi się rozładował
    > do zera w szybkim tempie. Jak widać, w przypadku *niektórych* producentów,
    > z kablami bywa różnie.

    Akurat tu można zaryzykować bardzo proste wyjaśnienie...
    I to niezwiązane z samym kablem: brak driverów w pececie.

    Gniazdo USB w pecetach jest tak skonstruowane, że dać
    może maksymalnie 500mA prądu - a bez driverów da
    pewnie mniej niż 100mA. Twój iPod chciał konsumować więcej.

    Pecet to akurat jedno z najgorszych sposobów ładowania USB.

    Czasem jest to ciut lepiej jeśli jest wyposażony w niestandardowe,
    specjalnie oznaczone porty do ładowania urządzeń, dające więcej
    energii - ale typowe gniazdko USB takich zdolności nie ma.

  • 56. Data: 2015-09-02 03:44:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    hl=en&biw=1920&bih=1061&site=webhp&source=lnms&tbm=i
    sch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIxpfF5a7RxwIVY6hyCh1EZw
    s3#hl=en&tbm=isch&q=iphone+damaged+cable

    > A propos - kupilem sobie przedluzacz USB. Taki tam metr
    > kabelka z wtyczka i gniazdkiem na koncach.
    > Z czego oni to zrobili to nie wiem, ale ma ~1ohm oporu.
    > O spadek napiecia przy ambitnym pradzie lepiej nie pytac.

    Z takiego samego drucika co sznury lampek na choinkę robią.
    Cienki jak włos anioła stróża i nie z miedzi tylko aluminium ;-)

    > Na pewno oryginalna ?
    > Samsung ostatnio coraz mocniejsze ladowarki daje,
    > ale przeciez w komplecie jest tylko sieciowa.

    W Blackberry miałem sieciową i samochodową, jeden wspólny kabel USB.
    Samsung oszczędza na samochodowej?

    > Jestes pewien ? Kod moze i troche zaoszczedza na procesorze, ale to tylko
    > czesc poboru.
    > Ekran, GPS, transmisja danych - i taki S4 grzeje sie mocno. A chyba
    > jeszcze jakis koprocesor graficzny mu pomaga.

    No właśnie... a iPhone4 się nie grzeje.

    > W kazdym badz razie ladowarki teraz potrafia 2A dac, tylko jeszcze kwestia
    > kabelka ...

    Ograniczeniem może być też zasilacz w samym telefonie.
    Zwłaszcza w jakimś dziadoskim modelu, źle zaprojektowanym.

  • 57. Data: 2015-09-02 11:46:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Z takiego samego drucika co sznury lampek na choinkę robią.
    >Cienki jak włos anioła stróża i nie z miedzi tylko aluminium ;-)

    Tak to jakos musi wygladac, ale przeciez to sie ciezko robi :-)

    >W Blackberry miałem sieciową i samochodową, jeden wspólny kabel USB.
    >Samsung oszczędza na samochodowej?

    O iphone mialo byc, nie o BB :-P
    A Samsung oszczedza ... albo i nie - co to, przymus posiadania
    samochodu jest ?

    >No właśnie... a iPhone4 się nie grzeje.

    To widac ma kiepski koprocesor :-P

    >Ograniczeniem może być też zasilacz w samym telefonie.
    >Zwłaszcza w jakimś dziadoskim modelu, źle zaprojektowanym.

    Moze, ale ktos go chyba testuje czy YT da sie ogladac ?

    J.

  • 58. Data: 2015-09-02 11:53:47
    Od: atm <...@v...pl>

    Twoj iPhone jest naprawde amazing!!!
    -nie grzeje sie
    -ekran dobrze widoczny w pelnym sloncu
    -odporny na upadki
    -bateria nie traci swoich wlasciwosci po 5-ciu latach codziennego ladowania

    Tylko pozazdroscic.

  • 59. Data: 2015-09-02 13:00:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >-ekran dobrze widoczny w pelnym sloncu
    >-odporny na upadki
    >-bateria nie traci swoich wlasciwosci po 5-ciu latach codziennego

    Ale nie trzeba zazdroscic, mozna sobie kupic :-P

    J.

  • 60. Data: 2015-09-02 13:09:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-09-02 13:00, J.F. wrote:
    > Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale nie trzeba zazdroscic, mozna sobie kupic :-P
    >
    > J.

    Niestety, nie da sie. To wyjatkowy egzemplarz.
    Kolega mial 4S, po 2-3 latach musial dwa razy ladowac w ciagu dnia
    przy normalnym uzytkowaniu. Swego czasu Pajak ze Spidersweb tez sie
    żalił na zuzyta baterie w swoim iP. Wczesniej wspomnianemu koledze
    iPhone upadl z biurka, tylny panel pokryl sie sliczna pajeczynka.
    Tutaj zas masz żale na temat grzania sie 4S:
    http://www.gamefaqs.com/boards/645632-infinity-blade
    -ii/61215781
    W tych iPhone'ach, ktore moglem obejrzec ekan nie byl jakis wyjatkowo
    czytlenieszy w sloncu, troche lepiej ale bez ameryki, ze tak powiem ;]