  • 61. Data: 2015-09-02 13:11:18
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-09-02 o 03:33, Pszemol pisze:
    > "user" <b...@d...com> wrote in message
    >
    > Poprawili od S3?

    Ja czekam kiedy Apple poprawi obrzydliwy wygląd iPhone, który tłucze od
    lat oraz kompatybilność z wieloma komputerami, bez obsługi z iTunes,
    które co chwile chce aktualizacji. Ciekawi mnie również, że wiele
    aplikacji, które od dawna są dostępne na Andka, nie są dostępne na
    iPhone. No i oczywiście te topliwe/wybuchające iPhony mnie przerażają,
    podobnie jak niemożliwość zmiany baterii :)

    Funkcje których najczęściej używam, deklasują iPhone na całej linii.
    Google pięknie rozwinęło w krótkim czasie interfejs
    webowy/synchronizację (szybkość/prostota) że używanie Andka stało się o
    niebo lepsze niż kiedyś. Apple zdaje się zatrzymał w jakimś dziwnym
    miejscu...
    Jak widzisz CENA nie ma tutaj nic do gadania. Apple po prostu zaczyna
    odstawać od konkurencji. Jesli jednak wziąć uwagę na cenę, okazuje się
    że można spokojnie wymienić sobie kilka telefonów w cenie jednego iPhone
    w ciągu 2 lat conajmniej :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 62. Data: 2015-09-02 17:20:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 55e6d910$0$8374$6...@n...neostrada.pl

    > Niestety, nie da sie. To wyjatkowy egzemplarz.

    Bo oryginalny.

    > Kolega mial 4S, po 2-3 latach musial dwa razy ladowac w ciagu dnia
    > przy normalnym uzytkowaniu. Swego czasu Pajak ze Spidersweb tez sie żalił na zuzyta
    baterie w swoim iP. Wczesniej wspomnianemu
    > koledze iPhone upadl z biurka, tylny panel pokryl sie sliczna pajeczynka.
    > Tutaj zas masz żale na temat grzania sie 4S:
    > http://www.gamefaqs.com/boards/645632-infinity-blade
    -ii/61215781
    > W tych iPhone'ach, ktore moglem obejrzec ekan nie byl jakis wyjatkowo czytlenieszy
    w sloncu, troche lepiej ale bez ameryki, ze tak
    > powiem ;]

    A to jakieś chińskie podróby. ;)

    -=-

    Ja chcę amoled -- bo mniej żre i jest ładniejszy oraz cieńszy od IPSa.
    Ponadto przyda się bezprzewodowe ładowanie i solarek. Ale nie solarek
    na sznurku, lecz solarek wewnątrz telefonu -- zintegrowany z telefonem.
    Może być dodatkowy ekran typu eink. Można pomyśleć o LCD podświetlanym
    światłem zewnętrznym -- im jaśniej dookoła, tym jaśniejszy ekran. Zegarki
    z LCD były kiedyś na porządku dziennym -- ale ich wyświetlacze były
    monochromatyczne. Można zbudować kolorowy wyświetlacz LCD i wstawić
    jako dodatkowy do telefonu. W pełnym słońcu zależy mi na czytelności
    ekranu, nie na ładnych kolorach.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 63. Data: 2015-09-02 17:21:37
    Od: a...@w...pl

    W dniu środa, 2 września 2015 03:41:11 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Akurat tu można zaryzykować bardzo proste wyjaśnienie...

    Ja bym tak mocno nie ryzykował.

    > I to niezwiązane z samym kablem: brak driverów w pececie.

    Czyli: kabelkowi od ajpoda ich brak nie przeszkadza i normalnie ładuje, zaś kabelek
    od ajfona w identycznej sytuacji pobiera prąd z ajpoda.
    Urządzenie wyłączone, oczywiście. Nie pracuje podczas podłączenia w celu naładowania.
    To samo dzieje się z oryginalnymi ładowarkami.
    Ta od ajfona rozładowuje mojego ajpoda do spodu.
    Taaak... Apple to potęga jest.

    --
    Akarm

  • 64. Data: 2015-09-02 22:08:32
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-09-02 o 03:33, Pszemol pisze:
    > "user" <b...@d...com> wrote in message
    >
    > Poprawili od S3?

    Co najśmieszniejsze używam też ładowarek o słabszym prądzie 0,7 A i jest ok

  • 65. Data: 2015-09-02 23:22:57
    Temat: Re: usrael'ska kutwa pszemol ze zjeczaleym serem w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

  • 66. Data: 2015-09-02 23:23:05
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 67. Data: 2015-09-02 23:23:12
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 68. Data: 2015-09-03 00:26:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <a...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Ja bym tak mocno nie ryzykował.

    > Czyli: kabelkowi od ajpoda ich brak nie przeszkadza
    > i normalnie ładuje, zaś kabelek od ajfona w identycznej
    > sytuacji pobiera prąd z ajpoda.

    Sprawdź proszę, jeszcze raz, bo to mi nie brzmi za dobrze.

> [...]
    > To samo dzieje się z oryginalnymi ładowarkami.
    > Ta od ajfona rozładowuje mojego ajpoda do spodu.

    Nie wiem czy celem Twoim jest wyłącznie krytyka Apple,
    ale mimo to napiszę, że wcale nie jest to dla mnie oczywiste
    że podłączasz do peceta w celu naładowania wyłączone
    urządzenie. Port USB w pececie bedzie wtedy pracował
    w minimalnej wydajnosci prądowej <100mA.

  • 69. Data: 2015-09-03 08:12:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Sep 2015 17:20:43 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Ja chcę amoled -- bo mniej żre i jest ładniejszy oraz cieńszy od IPSa.

    No coz, S4 mniej nie zre, cienki podobnie, a ladniejszy ... kwestia
    gustu.

    > Ponadto przyda się bezprzewodowe ładowanie i solarek. Ale nie solarek
    > na sznurku, lecz solarek wewnątrz telefonu -- zintegrowany z telefonem.

    Zapomnij. Nie te moce, nie ten kierunek.

> [...]
    > światłem zewnętrznym -- im jaśniej dookoła, tym jaśniejszy ekran. Zegarki
    > z LCD były kiedyś na porządku dziennym -- ale ich wyświetlacze były

    Bylo tez pare urzadzen z kolorem. Ale kolory byly kiepskie, a ty
    chcesz "ladniejszy" :-)

    J.

  • 70. Data: 2015-09-03 09:33:22
    Od: atm <...@v...pl>

    Wystarczy wziac go reki kazdego kolorowego Garmina. Mam takiego,
    korzysta sie z tego typu ekranu bardzo dobrze (transflective) w swietle
    slonecznym, podswietlanie w takich warunkach jest zbedne.
    Wieki temu byl stosowany rowniez w Nokiach.
    Oczywiscie nie jest taki slitasny jak wszystkie wspolczesne ekrany w
    smartfonach ale wg mnie spokojnie moglby znalezc zastosowanie w edycjach
    specjalnych outdoorowych: S6 Active Transflective, Samsung XCover
    Transflective czy Sony Z5 Transflective. Bylaby dobra widocznosc w
    pelnym sloncu, byloby mniejsze zuzycie energii....ale zapewne byloby
    mniej chetnych na taka edycje i producenci nie ruszaja tematu. No chyba,
    ze niebawem ktos to wypromuje jako super nowosc.