  • 1. Data: 2010-03-29 13:31:29
    Temat: Coś dla zdrowia
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    "Podczas prowadzenia auta o dużej mocy u kierowcy następuje znaczny wzrost poziomu
    tego hormonu,
    mającego zdolność obniżania ryzyka chorób sercowo-naczyniowych. Testosteron zapobiega
    też cukrzycy
    i nie dopuszcza do rozwoju depresji."

    http://wiadomosci.onet.pl/2147514,69,szybka_jazda_sa
    mochodem_sprzyja_zdrowiu_mezczyzn,item.html

  • 2. Data: 2010-03-29 13:39:32
    Temat: Re: Coś dla zdrowia
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hoq32i$1ch0$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > poziomu tego hormonu,
    > mającego zdolność obniżania ryzyka chorób sercowo-naczyniowych.

    No to teraz jest bardziej zrozumiałe, dlaczego faceci lubią auta prowadzić,
    a kobity niekoniecznie.

  • 3. Data: 2010-03-29 14:31:07
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Jakub Witkowski wrote:
> [...]
    > dopuszcza do rozwoju depresji."
    > http://wiadomosci.onet.pl/2147514,69,szybka_jazda_sa
    mochodem_sprzyja_zdrowiu_mezczyzn,item.html

    nawet nie czytam ale "amerykanscy naukowcy" tak sie to zaczyna? Bzdury, raz
    pisza ze kawa ble a raz ze dobrze, raz ze seks wplywa na ... raz ze duzo wina
    poprawia itd, niech sie zajma czyms rozsadnym.

  • 4. Data: 2010-03-29 14:42:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 13:31:29 +0200, Jakub Witkowski wrote:
> [...]
    tego hormonu,
    >mającego zdolność obniżania ryzyka chorób sercowo-naczyniowych. Testosteron

    W pozniejszym wieku za to powoduje raka prostaty, wiec emeryci powinni
    auto zmienic :-)

    >http://wiadomosci.onet.pl/2147514,69,szybka_jazda_s
    amochodem_sprzyja_zdrowiu_mezczyzn,item.html

    J.

  • 5. Data: 2010-03-29 15:07:39
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Papkin pisze:
> [...]
    > raz pisza ze kawa ble a raz ze dobrze, raz ze seks wplywa na ... raz ze
    > duzo wina poprawia itd, niech sie zajma czyms rozsadnym.

    Poniekąd amerykańscy, Kanada też w Hamryce :)

    A wnioski nie są specjalnie odkrywcze, bo ochronny wpływ testosteronu
    jest znany od wielu dekad i nie jest żadną pseudonaukową ciekawostką,
    zaś jego produkcja wskutek szybkiej jazdy samochodem też nie dziwi :)

  • 6. Data: 2010-03-29 21:55:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Jakub Witkowski pisze:

    > A wnioski nie są specjalnie odkrywcze, bo ochronny wpływ testosteronu
    > jest znany od wielu dekad i nie jest żadną pseudonaukową ciekawostką,
    > zaś jego produkcja wskutek szybkiej jazdy samochodem też nie dziwi :)

    Tylko brakuje bliskości Nurburgringu, ot tak, żeby sobie skoczyć i
    machnąć ze dwa okrążenia. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2010-03-30 06:26:34
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Tylko brakuje bliskości Nurburgringu, ot tak, żeby sobie skoczyć i
    > machnąć ze dwa okrążenia. :)

    Szkoda, ze testosteron nie produkuje tez mamony.
    --
    Olleo

  • 8. Data: 2010-03-30 20:27:14
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    > i nie dopuszcza do rozwoju depresji."
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/2147514,69,szybka_jazda_sa
    mochodem_sprzyja_zdrowiu_mezczyzn,item.html

    "Tradycyjnie wydzielanie tego hormonu nasilało się u mężczyzn podczas
    zagrożenia lub nieoczekiwanego zwrotu wydarzeń, który wymagał od nich
    wykazania najodważniejszych stron swojego charakteru."

    Z tego wniosek, że dowolny przejazd polskimi drogami, nieważne czym,
    spowoduje wzmożone wydzielanie testosteronu. Stąd pewnie też zjawisko
    TIRówek w naszym kraju coby jakaś samoregulacja była. Jakoś na Berlinerringu
    nie stoją ;)

  • 9. Data: 2010-03-30 20:44:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 20:27:14 +0200, Przemek V wrote:
> [...]
    >TIRówek w naszym kraju coby jakaś samoregulacja była. Jakoś na Berlinerringu

    Ciekawe swoje droga.
    Moze dlatego ze na autostradzie stac nie mozna ?
    Czy po prostu siedza na parkingach .. a moze w hotelach ?

    Rosjanki i Ukrainki moga nie miec wiz do Niemiec/UE, czyzby innym sie
    nie oplacalo ?

    J.

  • 10. Data: 2010-03-30 20:49:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:

    > Ciekawe swoje droga.
    > Moze dlatego ze na autostradzie stac nie mozna ?

    Ja wiem czy takie ciekawe? W Polsce też na autostradach ich nie
    widziałem.

    > Czy po prostu siedza na parkingach .. a moze w hotelach ?

    Pewnie jedno i drugie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.