  • 1. Data: 2009-02-15 19:54:29
    Temat: Karta graficzna obsługująca 3 (4) monitory
    Od: goto <g...@g...com>

    Witam,

    Czy istnieją jakieś niedrogie karty graficzne potrafiące obsłużyć 3
    monitory? Karta musi być na PCI Express. Będzie obsługiwać stację
    roboczą (Windows 2008 server). Najlepiej gdyby miała wyjścia DVI.
    Pewnie nie ma takich na 3 monitory, tylko na 4 ale to jeszcze
    lepiej :)

    Najtańsza jaką znalazłem to "Radeon 3870X2 Asus 1GB 4xDVI" za 668 PLN
    ale niestety w komputroniku wycofana ze sprzedaży już jest.

    Może są jakieś inne tanie rozwiązanie? Czy dwie karty 2xDVI połączone
    przez crossfire mogą obsłużyć 3 monitory?

    Pozdrawiam,
    goto

  • 2. Data: 2009-02-15 19:58:54
    Temat: Re: Karta graficzna obsługująca 3 (4) monitory
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    goto pisze:
> [...]
    >
    > Może są jakieś inne tanie rozwiązanie? Czy dwie karty 2xDVI połączone
    > przez crossfire mogą obsłużyć 3 monitory?

    Do obsługi większej ilości monitorów nie muszą być łączone w
    SLI/Crossfire. Wystarczą dwie dowolne karty graficzne PCIe.

  • 3. Data: 2009-02-15 20:10:44
    Od: goto <g...@g...com>

    > Do obsługi większej ilości monitorów nie muszą być łączone w
    > SLI/Crossfire. Wystarczą dwie dowolne karty graficzne PCIe.

    Mam teraz kartę GeForce 7900 GS w tym komputerze. Płyta Główna to Asus
    P5KR - ma dwa złącza PCI express (jedno 16x i jedno 4x). Jak dołożę
    drugą kartę to na prawdę system to zrozumie? Sorry, że się dopytuję,
    ale trochę w to nie wierzę :)

    goto

  • 4. Data: 2009-02-15 20:22:23
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:499873fc$1@news.home.net.pl...
    > Do obsługi większej ilości monitorów nie muszą być łączone w SLI/Crossfire.
    > Wystarczą dwie dowolne karty graficzne PCIe.

    chyba raczej nie moga a nie nie musza

  • 5. Data: 2009-02-15 20:23:28
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "goto" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > Jak dołożę
    > drugą kartę to na prawdę system to zrozumie? Sorry, że się dopytuję,
    > ale trochę w to nie wierzę :)

    a w co tu wierzyc? karta graficzna ma wyswietlac obraz, wsadzisz 3
    z dwoma wyjsciami i masz 6 monitorow

  • 6. Data: 2009-02-16 09:41:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 20:22:23 -0000, tg napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    > wiadomości news:499873fc$1@news.home.net.pl...
    >

    > chyba raczej nie moga a nie nie musza

    Racja.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 7. Data: 2009-02-16 10:07:42
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 15 Lut, 20:54, goto <g...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Może są jakieś inne tanie rozwiązanie? Czy dwie karty 2xDVI połączone
    > przez crossfire mogą obsłużyć 3 monitory?

    np. MATROX QID 128MB PCIE - obsluguje 4 monitory cena ok 500

  • 8. Data: 2009-02-20 13:22:28
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

> [...]
    >
    > Do obsługi większej ilości monitorów nie muszą być łączone w
    > SLI/Crossfire. Wystarczą dwie dowolne karty graficzne PCIe.

    Albo jedna na PCIe i jedna na starym PCI. Jak będą 3 karty na PCI to też
    będzie działać.