  • 1. Data: 2009-02-15 22:57:54
    Temat: pavilion dv6000 i wiatrak
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    pavilion dv6529em

    Czy paviliony wyłączaja kiedykolwiek wiatrak w czasie bezczynności do
    zera? Sprawdzałem pod vista, xp i 2k. Nic nie ruszałem w biosie. Użycie
    procka 1%. Przy taktowaniu 800MHz co prawda cichnie ale jednak nie do
    zera. Wydaje mi się ze kiedys wyłaczał a moze mi sie wydaje ;)

    Jesli masz odczyty temp procesora i obrotów, podaj.

    dzięki

    --
    mariusz

  • 2. Data: 2009-02-16 09:21:36
    Temat: Re: pavilion dv6000 i wiatrak
    Od: Piotr Florczuk <o...@p...onet.pl>

    mariusz pisze:
> [...]
    > zera. Wydaje mi się ze kiedys wyłaczał a moze mi sie wydaje ;)
    >
    > Jesli masz odczyty temp procesora i obrotów, podaj.

    Nie wiem jak w dv6000 ale w dv5 1120ew w biosie jest opcja wyłączenia
    wiatraka by nie kręcił cały czas. W tej chwili nabiera prędkości pod
    silnym obciążeniem a tak w fazie Idle jest właściwie nie słyszalny.

    Piotr

  • 3. Data: 2009-02-18 18:07:21
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 15 luty (niedziela) gdy o godz. 23:57 *mariusz* napisał(a):

    > Wydaje mi się ze kiedys wyłaczał a moze mi sie wydaje ;)

    Kiedys był po prostu nie zanieczyszczony i wydawało sie że nie działa :)

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 4. Data: 2009-02-19 08:51:12
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Chichotek napisał(a):

    > Kiedys był po prostu nie zanieczyszczony i wydawało sie że nie
    > działa :)

    tak własnie pomyślałem w pierwszej chwili :/

    --
    mariusz