  • 1. Data: 2022-10-05 15:21:55
    Temat: Jędraszewski poświęcił superkomputer
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    https://lifeinkrakow.pl/w-miescie/5388,abp-jedraszew
    ski-poswiecil-superkomputer-agh-najszybszy-w-polsce
    Może dzięki temu nie będzie się zawieszał.
    Ja nie poświęciłem swojego laptopa, skończyło się wymianą wentylatora
    na początku tego roku(dobrze, że dysk się ni8e wyfajdolił).
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 2. Data: 2022-10-05 20:34:22
    Temat: Re: Jędraszewski poświęcił superkomputer
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 05.10.2022 15:21, Szwambuł Trantiputl wrote:
    > https://lifeinkrakow.pl/w-miescie/5388,abp-jedraszew
    ski-poswiecil-superkomputer-agh-najszybszy-w-polsce
    > Może dzięki temu nie będzie się zawieszał.
    Dobre. :-D Ale że uczelnia techniczna zdecydowała się na taki cyrk...

  • 3. Data: 2022-10-06 00:38:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-10-05, Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> wrote:
> [...]
    > Ja nie poświęciłem swojego laptopa, skończyło się wymianą wentylatora
    > na początku tego roku(dobrze, że dysk się ni8e wyfajdolił).

    Spójrz na to tak: każdy z tych katabasów jest wielokrotnie poświęcany i
    wyświęcany, a zobacz jak działają.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2022-10-06 00:59:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-10-05 o 15:21, Szwambuł Trantiputl pisze:
> [...]
    > Ja nie poświęciłem swojego laptopa, skończyło się wymianą wentylatora
    > na początku tego roku(dobrze, że dysk się ni8e wyfajdolił).

    Grunt że wentylatora nie zalałeś wodą święconą. Miał sie zepsuć to się
    zepsuł.

    --
    animka