  • 1. Data: 2022-09-30 07:05:13
    Temat: histeria VPN
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Bezpieczenstwo podczas korzystania z publicznych sieci Wi-Fi

    Niedawno wrócilem z wakacji, gdzie korzystalem z hotelowych sieci Wi-
    Fi, czy tez tych na lotniskach. Ku mojemu zaskoczeniu, nie byly one w
    zaden sposób zabezpieczone. A to oznacza, ze osoba o nawet najbardziej
    podstawowych umiejetnosciach hakerskich

    moglaby podejrzec wpisywane przeze mnie hasla do Facebooka, Instagrama,
    lub, odpukac, konta bankowego.

    och ryli? skoro połączenie jest https to jak może podejrzeć hasła?

    A w koncu na lotniskach znajduja sie tysiace obcych nam osób i nie
    wiemy, czy ktos przypadkiem nie sledzi ruchu w sieci, by "wylapac"
    czyjes dane. VPN sprawil jednak, ze czulem sie bezpiecznie - moje IP
    bylo ukrywane, co oznacza, ze niemozliwe bylo wysledzenie mojej
    aktywnosci.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.