  • 11. Data: 2022-08-08 12:09:23
    Temat: Re: (Legalne) dekodowanie programów satelitarnych
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 07.08.2022 o 14:28, Janusz pisze:
    > Bo to że sie parują z tunerem nie oznacza że są z nim na stale
    > powiązane, jak się uszkodzi tuner to tylko jego zmieniasz. Ze zmianą
    > karty jest chyba ciut większy problem, chociażby z tym że musi być
    > aktywowana czyli włożona do tunera, określony program (11) i czekasz,
    > czasami parę godzin aż się aktywuje. Z kolei taką aktywną możesz
    > włożyć do innego tunera i oglądać swój pakiet np u rodziny.

    W C+ karta z tunera "A" nie będzie działać na tunerze "B", mimo tego że
    to ten sam sprzęt, tym bardziej nie zadziała na tunerach zewnętrznych.
    Nie mam natomiast pojęcia jak działają sprzedawane przez C+ zestawy
    karta+moduł CI. Czy trzeba jakichś dedykowanych tunerów czy wystarczy
    taki ze standardowym modułem..

  • 12. Data: 2022-08-08 15:26:32
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2022-08-08 o 12:08, trybun pisze:
    > sowieckiej TV. Poza tym czołowe stacje tego typu czyli TVPInfo

    Polska to ciekawy i unikalny kraj. Sowiecka TV od rana do nocy bije w
    sowietów, reżim wspomaga finansowo firmy zagorzałych przeciwników, a
    wspomniani przeciwnicy są traktowani przez Policję jak VIPy, którym
    należy się ochrona.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa