  • 1. Data: 2010-05-16 08:35:37
    Temat: Linksys NMH300 czy Netgear ReadyNas Duo 2 Bay Gigabit Desktop
    Od: Grzegorz <b...@m...pl>

    Witam,
    chcę zakupić urządzenie jak w temacie, ale nie wiem, na które się
    zdecydować. Zależy mi na szybkości działania, wsparcia DLNA, RAID-1,
    super byłoby, gdyby można było tworzyć konta użytkowników (maksymalnie 4
    konta) bez możliwości wychodzenia ze swojego katalogu.

    Doradźcie, proszę :)

    Pozdrawiam,
    Grzegorz.

  • 2. Data: 2010-05-16 12:47:07
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 2010-05-16 10:35, Grzegorz pisze:
> [...]
    > super byłoby, gdyby można było tworzyć konta użytkowników (maksymalnie 4
    > konta) bez możliwości wychodzenia ze swojego katalogu.

    Mam NetGear ReadyNAS Duo. Sprawuje się całkiem nieźle, ale
    demonem wydajności nie jest -- tak do 20 MiB/s raczej do-
    chodzi z jednym dyskiem. Za to zarządzanie pierwsza klasa,
    opcji dostępu mnóstwo, kont użytkowników można chyba tworzyć
    dowolną liczbę. Są katalogi prywatne i publiczne do zakłada-
    nia, do każdego można określić uprawnienia w pewnym zakresie.

    Czy obsługuje DLNA -- nie mam pojęcia, w ogóle mi na tym nie
    zależało (NAS jest w sieci korporacyjnej i służy tylko jako
    składowisko plików).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2010-05-16 15:35:38
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Mam NMH300 i mimo, że to fajne urządzenie jest dość ograniczone w zakresie
    zabezpieczeń. Nie można ustawiać haseł dla dostępu w otoczeniu sieciowym,
    tylko jeden użytkownik ftp - jak dla mnie za dużo bajerów multimedialnych bo
    to ma dość dopracowane za to za mało podstawowych rzeczy. Jeszcze na plus
    RAID i dobrze radzi sobie z jednoczesnym dostępem kilku userów.

    PC