  • 1. Data: 2010-05-16 08:33:34
    Temat: Partycje na Vista.....
    Od: CVC <a...@w...pl>

    Witam, mam nastepujace pytanie.Posiadam Notebooka HP, obecnie w Vista
    jest 1 partycja, na której zainstalowany jest system oraz duzo
    programow. Czy jest mozliwosc , bez ich utraty i formatowania, obecnie
    podzielic ta partycje na 2 czesc?

    Dziekuje z gory o odp. Jesli istnieje mozliwosc to jakim softem. Pod Xp
    kiedys robilem to bez problemu Partition Magiciem.

  • 2. Data: 2010-05-16 09:29:55
    Temat: Re: Partycje na Vista.....
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-16 10:33, CVC napisał/a:
> [...]
    >
    > Dziekuje z gory o odp. Jesli istnieje mozliwosc to jakim softem. Pod Xp
    > kiedys robilem to bez problemu Partition Magiciem.

    No to zrób programem podobnym ale darmowym:
    http://www.dobreprogramy.pl/EASEUS-Partition-Master,
    Program,Windows,12861.html

    PS. Wbudowany w system menadżer dysków w Viście i 7 też umożliwia taki
    podział.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-05-16 10:30:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "CVC" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Posiadam Notebooka HP,

    Współczuję.

> [...]
    > jest mozliwosc , bez ich utraty i formatowania, obecnie podzielic ta partycje

    Tak.

    > Dziekuje z gory o odp. Jesli istnieje mozliwosc to jakim softem.

    Programem do partycjonowania, system też posiada odpowiednie narzędzia.

  • 4. Data: 2010-05-17 17:39:56
    Od: "mbuniek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Dziekuje z gory o odp. Jesli istnieje mozliwosc to jakim softem. Pod Xp
    > kiedys robilem to bez problemu Partition Magiciem.

    G-Parted darmowy i skuteczny :)