  • 1. Data: 2010-05-16 00:56:25
    Temat: który hub USB z zasilaczem polecicie?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    musze kupic drobiazg - _niewielkich_rozmiarów_ hub _z_zasilaczem_ (do
    laptopa). Z zasilaczem, bowiem w porcie usb laptopa jest zbyt slaby prąd.
    Mam juz taki niewielki,zgrabny hub,ale bez zasilacza, wiec z uwagi na ten za
    slaby prad, nic nie dziala po wpieciu do huba.

    Ale do licha nie moge sie zdecydowac, ktory z hubów na allegro wziąć [sa
    tylko dwie strony warszawskie,interesuje mnie tylko pierwsza, mniej wiecej
    do 40 zł]:

    http://tinyurl.com/36fp4f4

    1. swobodnie wystarczą w hubie 4 wejscia.
    2. Gabaryty: zdecydowanie minimalizacja.
    3. żeby tylko nie stal sie jakims wąskim gardlem w komunikacji dopinanego
    sprzetu...

    Może jakas podpowiedz: ktory?
    wiem, ze to duperela,ale moze ktoś coś wie i nie kupie jakiegos totalnego
    chłamu.
    dzieki za podpowiedzi.