  • 11. Data: 2021-07-27 19:49:59
    Temat: Re: Llitokala 500 a baterie typ A, D, SC itd.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzexs,

    Tuesday, July 27, 2021, 5:48:35 PM, you wrote:

    [...]

    > Ładne. Ale jakim cudem pominąłeś 3R12?

    Na co ślepemu oczy? Patrzałem nie w tę tabelkę :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2021-07-27 23:40:55
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Sanyo chyba wie co robi - 17430
    > https://www.bto.pl/produkt/44991/sanyofdk-hr45au-210
    0mah-45a-nimh

    > ale google podpowiada, ze 17400, 17410, 17420, 17450 tez sie
    > zdarzaja...

    Chińczaki zrobią wszystko, co się komu zamarzy. Gdzież ta normalizacja,
    która kiedyś obowiązywała...?

    Choć... Dawno, dawno temu, gdy kalkulatory były rzadkością i miały
    wyświetlacze na LED-ach, koleżanka z klasy przyniosła do szkoły właśnie
    kalkulator! To cudo było zasilane 2×R6, tylko że... Polskie R6 były za
    długie. Trzeba było ściągać te mosiężne styczki i spiłowywać węglowe
    słupki, żeby wlazł.

    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2021-07-28 08:53:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzexs napisał:

> [...]
    > kalkulator! To cudo było zasilane 2×R6, tylko że... Polskie R6 były za
    > długie. Trzeba było ściągać te mosiężne styczki i spiłowywać węglowe

    Z za długimi się nie spotkałem, ale paluszki kupione w kiosku, które
    pozwalaly kalkulować najwyżej przez godzinę, po czym doznawały wylewu,
    to i owszem.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2021-07-29 11:14:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup
    0mah-45a-nimh

    >Chińczaki zrobią wszystko, co się komu zamarzy. Gdzież ta
    >normalizacja, która kiedyś obowiązywała...?

    Zanikla wraz socjalizmem.

> [...]
    >właśnie kalkulator! To cudo było zasilane 2×R6, tylko że... Polskie R6
    >były za długie. Trzeba było ściągać te mosiężne styczki i spiłowywać

    Ciekawe. Wiekszosc urzadzen ma sprezynki, dla dobrego konkaktu ... a
    moze dla roznic w wykonaniu.

    Cos mi chodzi po glowie, ze miernik Lavo nie mial sprezynki.

    Wspolczesnie natomiast ... sa jakby rozne rozmiary 6F22, i rozne
    urzadzenia :-)
    Roznica nieduza - o milimetr moze, ale "prawie" potrafi miec znaczenie
    :-)

    J.

  • 15. Data: 2021-07-29 17:22:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.07.2021 o 17:48, Grzexs pisze:

    > Oczywiście 62,5 mm.
    >
    > Kiedyś zrobiłem taką stronę, chyba czas uzupełnić:
    >
    > <http://telefix.ugu.pl/baterie.htm>

    Przecież nawet w tej tablece A to jest 17x50.

    MJ