  • 1. Data: 2009-09-13 18:43:37
    Temat: MMA7455L obudowa LGA i nie wiem jak podlaczyc
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

    Jest sobie ukladzik - jak w temacie -
    http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/2115
    53/FREESCALE/MMA7455L.html
    mam go przed oczami i ... nie wiem jak go podlaczyc.
    Juz na pierwszej stronie jest jego rzut od strony punktow lutowania "Bottom
    View" z poprawnie wyrysowanym trojkacikiem, a zaraz ponizej druga "Top View"
    z NIE odwroconym trojkacikiem...
    Teraz chce zrobic plytke i nie wiem ktora nozka jest przy
    "przeciwprostokatnej" trojkacika, pierwsza czy trzynasta...

    :-/

  • 2. Data: 2009-09-13 19:27:08
    Temat: Re: MMA7455L obudowa LGA i nie wiem jak podlaczyc
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@c...mysite.pl>
    napisał w wiadomości news:h8jeks$g24$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Teraz chce zrobic plytke i nie wiem ktora nozka jest przy
    > "przeciwprostokatnej" trojkacika, pierwsza czy trzynasta...

    mysle, ze strona 25 datasheeta powinna rozwiać wątpliwości

    @

  • 3. Data: 2009-09-13 19:34:41
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

> [...]
    > Teraz chce zrobic plytke i nie wiem ktora nozka jest przy
    > "przeciwprostokatnej" trojkacika, pierwsza czy trzynasta...

    Do sporządzenia płytki ja bym zaufał rysunkowi 19 ze strony 22. Ładnie
    zgadza się z rysunkami ze strony 25. Tam pokazano widok pleców (top view) z
    oznaczeniem gdzie jest pin 1 oraz pól lutowniczych od strony brzuszka
    (bottom view).
    Można rzeczywiście zauważyć, że nie przejmują się zbytnio orientacją
    trójkąta. Na przykład na rysunku 18 po lewej stronie przedłużenie
    przeciwprostokątnej wskazuje nogę 13, a w pozostałych 1.
    Jednak wszędzie jest wyraźnie zaznaczony widok, a numeracja jest jak
    zazwyczaj w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara.

    Michał