  • 1. Data: 2009-09-12 20:12:14
    Temat: Opisy obudów elementów na A4
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Takl sobie myśle, ze bardzo by mi pomogło w budowie prototypów gdybym
    dysponował ściągą w postaci A4 z rysunkami najpopularniejszych (dla
    mnie) układów scalonych. Bez żadnych dodatkowych informacji. Używam
    głównie kontrolerów i musze miec otwarte 3-4 pdfy kiedy robie prototyp
    "na uniwersalnej" co jest mocno upierdliwe.

    Widział ktoś może jakiegoś gotowca? Robie sobie powoli swojego, ale może
    mógłbym skorzystać z czegoś już zrobionego ...

  • 2. Data: 2009-09-12 21:45:20
    Temat: Re: Opisy obudów elementów na A4
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sebastian Biały pisze:

> [...]
    > głównie kontrolerów i musze miec otwarte 3-4 pdfy kiedy robie prototyp
    > "na uniwersalnej" co jest mocno upierdliwe.

    A cóż za problem skopiować obrazki z 4 PDFów do jednego pliku? Często
    wystarczy nawet najprostsza metoda czyli otwarcie PDFa, Alt-PrintScreen
    i wklejenie obrazka do GIMPa a potem wykadrowanie. Masz problem z
    połączeniem takich czterech obrazków w GIMPie w jeden?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-09-13 09:44:27
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały pisze:
> [...]
    >
    > Widział ktoś może jakiegoś gotowca? Robie sobie powoli swojego, ale może
    > mógłbym skorzystać z czegoś już zrobionego ...

    Jak dobrze zauważyłeś są to układy najpopularniejsze dla Ciebie.

    MD

  • 4. Data: 2009-09-13 10:09:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Adam Dybkowski wrote:
    > A cóż za problem skopiować obrazki z 4 PDFów do jednego pliku?

    Ależ oczywiście że żadna poza czasem. Pytam, bo może już to zrobiono.

    > Masz problem z
    > połączeniem takich czterech obrazków w GIMPie w jeden?

    Nie przesadzasz ?

  • 5. Data: 2009-09-13 10:15:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Mario wrote:
    > Jak dobrze zauważyłeś są to układy najpopularniejsze dla Ciebie.

    Dlatego rozglądałem się raczej za zestawem klocków do poskladania.
    Ripowanie tego z pfd zajmuje trochę czasu.

  • 6. Data: 2009-09-13 11:04:36
    Od: Name <u...@e...org>

    Każdy poważniejszy producent elementów ma swoją bibliotekę package
    drawings. Otwierasz stronę i masz jak na talerzu np.:
    http://www.onsemi.com/PowerSolutions/supportDoc.do?t
    ype=drawing

  • 7. Data: 2009-09-14 21:00:02
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Dlatego rozglądałem się raczej za zestawem klocków do poskladania.
    > Ripowanie tego z pfd zajmuje trochę czasu.

    No nie żartuj. Skopiowanie 4 ekranów z PDFów do jednej bitmapy zajmuje
    może minutę, dodając wcześniejsze otwarcie plików i odpowiednie
    przezoomowanie razem wyjdzie góra dwie minuty.

    Drugie rozwiązanie to wydruk na "drukarkę" generującą PDFy (z 4 plików
    odpowiednio powiększonych - opcja wydruku "Bieżący widok" w Adobe
    Reader) a potem sklejenie tego w jeden plik i ponowne "wydrukowanie" do
    PDFa w opcji "4 strony na jednej". Robota tym razem może na 5 minut.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/