  • 11. Data: 2009-02-27 09:20:45
    Temat: Re: [MOVA & MOBILE]
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Dominik & Co ni au koto ha itsumo tanosii

    > Ta, twoje było bardzo TG :-)

    Owszem, kod do Snickers Mobile. Jak najbardziej TG.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 12. Data: 2009-02-27 11:40:53
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > Owszem, kod do Snickers Mobile. Jak najbardziej TG.

    O, to bardzo przepraszam.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 13. Data: 2009-02-27 18:17:20
    Od: "Michał Góralski" <...@...cdef>

    > O, to bardzo przepraszam.
    Snickers to zawsze 50gr.

  • 14. Data: 2009-02-27 18:48:23
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Michał Góralski pisze:
    > Snickers to zawsze 50gr.

    To mnie zmyliło, ale mnie nie usprawiedliwia- zachowałem się grubiańsko.
    Jeszcze raz przepraszam.

    --
    Pozdrawiam,
    Dominik & Co (z domku)

  • 15. Data: 2009-02-28 06:22:27
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Dominik & Co ni au koto ha itsumo tanosii

    > O, to bardzo przepraszam.

    Cóż mylić się jest rzeczą ludzką. I jeszcze jeden HXXBWQOBSLF

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D