    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Mała garażowa firma z produkcją urządzeń.
    Date: Sun, 28 Feb 2021 17:17:05 +0100

    Cześć.

    Zastanawiam się właśnie nad mała produkcją w wolnym czasie. Mam rynek
    zbytu i mam nakleślone potencjalne zyski. To raczej coś pokroju hobby
    bardziej, nie utrzymuje się z tego. Mam etat w "normalnej" pracy, a
    tutaj chodzi o to czy warto zając się dodatkowym tematem.

    Pytanie: czy ktoś mógłby podrzucić pomysłami jak wyglada obecnie problem
    z otwarciem małej firmy działajace w branży "kupuję części i sprzedaje
    urządzenia z nich zrobone, czasami coś naprawię" z punktu widzenia typu
    działalności, przepisów, CE, recyclingu? Zaznaczam że to urządzenia na
    rynek "retro computing" wiec nie wiem czy do końca się łapię na normalne
    CE. Ogólnie masa ludzi produkuje rózne moduły, zamienniki, urządzenia do
    retro computing i nie dam wiary że robią badania CE, a faktury
    wystawiają. Ktoś przymyka oko, czy niepotrzebne?

    Może ktoś się podzielić doświadczeniami? Zastanawiam się czy warto w to
    uderzyć, pod kątem finansowym chyba tak, ale mnie interesuje ta częśc
    papierowo-logistyczna i zderzenie z prawem z perspektywy kogoś kto robi
    śladową ilość w wolnym czasie.