  • 11. Data: 2020-10-01 01:59:24
    Temat: Re: Mała klawiatura z touchpadem, ale prrzewodowa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-30, heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Uparłem się bo miałem 2 sytuacje:
    > a) padła bateria w bezprzewodowej i nowej nie dało rady znaleźć od reki
    > b) nie udało się sparować urządzenia typu myszka i klawiatura, bez
    > myszki i klawiatury.
    >
    > Wiec albo uderzę w wersję dongle, która parowania nie wymaga, albo
    > znajdę lepszą, przewodową. Szanse jednak topnieją, najtańsza ze stickiem
    > i na kabel to śjakieś 200zł i w dodatku ma mocowania do tabletów, nawet
    > nie wiem czy jest usb na tych pinach.

    No to znajdź z bezparowalbnym donglem, rozbebesz go odrobinę, wyprowadź
    zasilanie i podłącz je kabelkiem do klawiatury. Może być konieczna jakaś
    diódka lub oporniczek czy coś. Wuala.

    Zresztą, odrobine bardziej poważnie, są przeciez takie mini komba
    bezprzewodowe ładowalne, więc wystarczy, że będziesz miał do zestawu
    jakiegoś minihuba (przyjmując wariant pesymistyczney = 1 gniazdo usb)
    czy powerbak i nawet rozładowana Ci wstanie.

    Sam uzywam takiego:
    https://img.gkbcdn.com/p/2018-06-14/d8-l-2-4g-mini-w
    ireless-keyboard-with-4-1-in-touchpad-backlight--157
    1978876939._w500_p1_.jpg

    Ma podświetlenie klawiatury, więc możesz nie chcieć, ale ma tez
    wyłącznik i jest ładowalne standardowo mini-usb.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2020-10-01 07:15:44
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/09/2020 23:00, Irokez wrote:
    > Powiem tak, jak serwisujesz PC'ty to niestety trzeba mieć:

    Nie serwisuje pecetów. Ot, zwykłe domowo/wyjazdowe zagadnienia.

  • 13. Data: 2020-10-02 14:02:29
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Potrzebowałbym małej klawiatury z touchpadem, ale przewodowej.

    Nie znam, ale szukając zwróć uwagę, czy touchpad obsługuje emulację
    środkowego klawisza myszy. Mam dwie bezprzewodowe (zupełnie różne) i
    na żadnej nie obsługuje. Touchpad w laptopie już tak (kliknięcie dwoma
    palcami).

    --
    Gdzie kojarza się dobrane pary?
    W akademiku! Przed pierwszym kazdego miesiaca studentka jest gola,

  • 14. Data: 2020-10-02 14:04:29
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Uparłem się bo miałem 2 sytuacje:
    > a) padła bateria w bezprzewodowej i nowej nie dało rady znaleźć od reki

    Hmm, może prościej będzie zawsze mieć pod ręką zapasowe baterie? Wiem, że
    nie o to pytasz, ale może się okazać, że nie ma innego rozwiązania.

    > i w dodatku ma mocowania do tabletów, nawet nie wiem czy jest usb na
    > tych pinach.

    Podobno jest.

    --
    Studentom warszawskich uczelni polecono nauczyc się na pamiec ksiazki
    telefonicznej, a potem zbano ich reakcje na to polecenie, i tak:

  • 15. Data: 2020-10-02 14:06:00
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 02/10/2020 14:02, Arnold Ziffel wrote:
    > Nie znam, ale szukając zwróć uwagę, czy touchpad obsługuje emulację
    > środkowego klawisza myszy.

    Prawie nie używam. Obecnie jestem na etapie wybrzydzania że kupiłbym
    nawet różowy z hello kitty z kablem w jednorożce, byle by działało
    wciskanie klawiszy i 2 przyciski.

  • 16. Data: 2020-10-02 14:07:01
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

> [...]
    > jakiegoś minihuba (przyjmując wariant pesymistyczney = 1 gniazdo usb)
    > czy powerbak i nawet rozładowana Ci wstanie.

    Mam takie combo (choć inne niż z Twojego linka) i wydaje mi się, że ono
    się ładuje tylko wtedy, kiedy jest wyłączone.

    --
    Jego zona zajmowala się zmienianiem poscieli:
    - Moja zona Eulalia (autentyk!), niejednokrotnie dziewica, nie bedzie

  • 17. Data: 2020-10-03 02:27:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-02, Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

    > Mam takie combo (choć inne niż z Twojego linka) i wydaje mi się, że ono
    > się ładuje tylko wtedy, kiedy jest wyłączone.

    Sprawdziłem to moje i ładuje się niezaleznie.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2020-10-03 10:21:28
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 02/10/2020 14:04, Arnold Ziffel wrote:
    > Hmm, może prościej będzie zawsze mieć pod ręką zapasowe baterie?

    To tylko teoretyczna rada. Jesli coś jest zapasowe to przez przypadek
    staje się niezapasowe i o tym zapominasz.

    > nie o to pytasz, ale może się okazać, że nie ma innego rozwiązania.

    Jestem pogodzony że kupie w końcu klawiaturę nie-bluetooth z touchpadem,
    na 2.4GHz.

  • 19. Data: 2020-10-03 10:23:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/10/2020 01:59, Marcin Debowski wrote:
    > No to znajdź z bezparowalbnym donglem, rozbebesz go odrobinę, wyprowadź
    > zasilanie i podłącz je kabelkiem do klawiatury. Może być konieczna jakaś
    > diódka lub oporniczek czy coś. Wuala.

    Chciałem unikać druciarstwa ;)

    > Sam uzywam takiego:
    > https://img.gkbcdn.com/p/2018-06-14/d8-l-2-4g-mini-w
    ireless-keyboard-with-4-1-in-touchpad-backlight--157
    1978876939._w500_p1_.jpg

    A ile to cebulionów? Pytam, bo wygląda ładniej niż te wszystkie "do
    androidów" z przyciskami jak w pilocie.

  • 20. Data: 2020-10-03 10:29:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-03, heby <h...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    1978876939._w500_p1_.jpg

    > A ile to cebulionów? Pytam, bo wygląda ładniej niż te wszystkie "do

    Już nie pamiętam, ale to jest m.in. do androidów, co za dużego znaczenia
    nie ma. Kupiłem z Aliexpress lub podobnego. Znając mojego węża w
    kieszeni, nie zapłaciłem więcej niż 60 zł.

    --
    Marcin