  • 1. Data: 2020-09-27 16:32:11
    Temat: Thunderbird, Interia - problem z IMAP
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Od lat posiadam e-mail na Interii, Thunderbird i ustawiony IMAP - pracuje
    wyśmienicie. Obecnie chcę tak ustawić znajomemu pocztę, ale jakoś nie mogę. Na
    serverze Interii prawdopodobnie IMAP jest ustawiony bo poczta która przychodzi
    segreguje się i wpada do wcześniej utworzonych folderów, w konfiguracji też można
    przeczytać: "Serwer IMAP: poczta.interia.pl"
    Świeżo instalowany Thunderbird wykrywa ustawienia poczty jako IMAP, ale poczty starej
    i nowej nie można odebrać. Program też wyświetla:
    "Enable IMAP acces on your account" z tym że nie podaje czy to zrobić na serverze
    interii czy w konfigu konta wewnątrz Thunderbird. W programie ustawione jest: "serwer
    IMAP: poczta.interia.pl" - żadnej wiadomości ściągnąć jednak nie można, hasło na
    pewno jest OK bo na poczcie www to hasło pracuje poprawnie. Proszę o jakąś pomoc w
    temacie.

  • 2. Data: 2020-09-27 17:42:36
    Temat: Re: Thunderbird, Interia - problem z IMAP
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 27/09/2020 15:32, Universis wrote:
> [...]
    starej i nowej nie można odebrać. Program też wyświetla:
    > "Enable IMAP acces on your account" z tym że nie podaje czy to zrobić na serverze

    Na serwerze. Konkretnie trzeba się zalogować do poczty Interii przez
    przeglądarkę i tam gdzieś w ustawieniach konta włączyć IMAP.

    BTW właściwszą grupą byłaby news:pl.comp.mail

    --
    MF

  • 3. Data: 2020-09-27 21:21:52
    Od: Universis <u...@w...pl>

    W dniu niedziela, 27 września 2020 16:42:39 UTC+1 użytkownik MF napisał:
    [..]
    > BTW właściwszą grupą byłaby news:pl.comp.mail

    Dziękuję za odpowiedź - nie wiedziałem że taka grupa istnieje.
    Temat przeniosłem.