eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMarketingowy bełkot sklepów oponiarskich › Marketingowy bełkot sklepów oponiarskich
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Marketingowy bełkot sklepów oponiarskich
    Date: Fri, 26 Feb 2010 09:49:47 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 13
    Message-ID: <hm81vb$2d16$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.174.237.33
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1267174187 78886 89.174.237.33 (26 Feb 2010 08:49:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Feb 2010 08:49:47 GMT
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259070
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Przymierzam się do kupna letnich opon. Przedzieram się przez
    marketingowy bełkot zachwalający każdą parę gumek.
    Nie sądziłem, że do zalet opony można zaliczyć "atrakcyjny wzór
    bieżnika, który pasuje do linii nowoczesnych samochodów". Hm, jakoś
    bieżnik opony jest ostanią rzeczą którą zauważam (o ile wogóle) patrząc
    na samochód.
    Wiem, że sprzedawcy muszą jakoś opisać każdy produkt. Mają ich setki w
    tym samym rozmiarze, więc jakoś chcą je dopieścić. Ale dlaczego robią to
    w tak ordynarny i nieudolny sposób jak tutaj: http://tinyurl.com/yhlpxtg
    Wynik radosnej twórczości redaktora copy&paste, ni to Yokohama, ni to
    Dunlop.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: