eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMarketingowy bełkot sklepów oponiarskich › Re: Marketingowy bełkot sklepów oponiarskich
  • Data: 2010-02-26 10:07:30
    Temat: Re: Marketingowy bełkot sklepów oponiarskich
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mikolaj Rydzewski pisze:

    > Nie sądziłem, że do zalet opony można zaliczyć "atrakcyjny wzór
    > bieżnika, który pasuje do linii nowoczesnych samochodów". Hm, jakoś
    > bieżnik opony jest ostanią rzeczą którą zauważam (o ile wogóle) patrząc
    > na samochód.

    IMO wygląd opony może mieć znaczenie. Oczywiście dotyczy to raczej tych
    szerszych opon - na tych węższych mało co widać ;)

    > Wiem, że sprzedawcy muszą jakoś opisać każdy produkt. Mają ich setki w
    > tym samym rozmiarze, więc jakoś chcą je dopieścić. Ale dlaczego robią to
    > w tak ordynarny i nieudolny sposób jak tutaj: http://tinyurl.com/yhlpxtg
    > Wynik radosnej twórczości redaktora copy&paste, ni to Yokohama, ni to
    > Dunlop.

    Dobre :)
    Szukamy dalej?
    http://tinylink.pl/wdts

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Toyota Corolla 1.3 sedan '97
    Hyundai Atos 0.9 nanovan '00

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: