  • 11. Data: 2011-04-22 07:27:05
    Temat: Re: Michelin PR2 czy mo?e jednak u?ywana torówka?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-21, Sam Losco <s...@l...pl> wrote:

> [...]
    > ju? z 2000 km.
    >
    > Me jednak teraz dylemat, bo nie testowa?em jej w ch?odniejsze dni, a
    > poczyta?em ?e torówki mog? byae zdradliwe na drodze - jak spadnie temperatura
    > to nagle z niesamowitej przyczepno?ci guma mo?e trzymaae o wiele gorzej ni?
    > normalna szosówka. By?bym wdzieczny za spostrze?enia osób, które lataj?
    > d?u?ej ni? Ja na torówkach czy tak jest w rzeczywisto?ci czy to jednak bajki
    > wyssane z palucha? Jako alternatywe biore PR2, które zbieraj? rewelacyjne
    > opinie, ale obawiam sie ?e i tak nie bed? w stanie sie zbli?yae do BT-002R ;/

    Moga byc zdradliwe w tym wzgledzie, ze przy mniejszych temperaturach gdy
    sa zimne zachowuja sie nieprzewidywalnie, w sensie zero feedbacku,
    np. hamujesz sobie i w ulamki sekund przod zrywa sobie przyczepnosc ot
    tak. No i to, ze jak wyjezdzalem na nich rano przy temperaturach ~0 st.
    C to przez pierwsze 2 kilometry mialem wrazenie ze jade na golej obreczy
    ;-) Ale one duzo szybciej sie grzeja niz zwykle drogowe a pozniej jest
    juz mniod ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-04-22 07:32:19
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-22 07:29, Tytus pisze:

    > Wydrukuje i pokaze mojej oponie bo yebana pomimo ze ma 4 mm bieznika
    > to zlapala 6 calowego gozdzia

    Jak zrobia gume odporna na 6-calowe gwozdzie to ci kupie taki komplecik
    na urodziny, a teraz to sie ciesz ze Ci jeszcze felgi nie przebil :-)

    KJ