    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Milicjanci nie do kierowania ruchem
    Date: Wed, 3 Nov 2021 17:06:07 +0100

    W dniu 03.11.2021 o 16:19, J.F pisze:

    > IMO sredni.
    > Jezdzilem Wroclaw-Belchatow, to bardziej "uspokajali ruch swoja
    > obecnoscia" niz cos robili.

    No to coś robili. Nie oczekujemy, że naprawdę będą kierowali bo się
    wszystko zakorkuje. Ale jak się coś zdarzy to może być konieczne. Tylko
    tak, jak mówiłem, to może robić człowiek po szkoleniu. A to są zwykłe
    sługusy rządu, które czują się "władni".

    > A teraz jest S8, to juz niewiele cmentarzy mijam :-)

    Niewiele, ale obok jednego drogę zamknęli. Zero informacji o objeździe.
    Jakimiś polami pojechałem i wyjechałem. Ale co to za praktyka.

    > w USA to w ogole nie maja policji panstwowej, tylko jakies miejskie.
    > Lub/i szeryfow :-)
    > To cos ale nasze Straze Miejskie.

    > No coz - dawniej policjanci mogli liczyc na bialych wyborcow i
    > przysieglych, ale moze przegieli :-)

    Przy tym co w Polsce się ostatnio działo to tam nic nie było.