  • 101. Data: 2011-06-03 18:51:11
    Temat: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > Zgadza się.
    > I do tego bezczelnym do granic możliwości.

    >Trzeba być bezczelnym

    Jak sobie życzysz.
    Ale i w tej sprawie nigdy się nie zgodzimy.

    > Pisałeś, że do tego musi być pozwane TU w osobnej sprawie cywilnej.
    > Czyli zupełnie co innego niż teraz napisałeś.

    >Mógłbym poszukać dyskusji

    To szukaj.
    Cytaty były, ale możesz udawać pomroczność jasną i twierdzić że nie
    napisałeś swoich słów.

    >, gdzie już na początku pisałem, że pozwane w sprawie
    >musi być TU, ty twierdziłeś że absolutnie nie, że sąd zasądzi od sprawcy, a
    >on
    >sobie dojdzie reszty w TU.

    I dokładnie tak jest.
    Dlatego SPRAWCA ma możliwość przypozwania TU, żeby nie musiał bulić z
    własnych, czasem więcej niż zasądzone.

    > Zresztą mówimy teraz o czymś innym, że można pozwać sprawcę w procesie
    > karnym, to już do Ciebie dotarło,

    >To akurat wiem od dawna

    Jasne, szkoda że z cytatów wynika, iż zaprzeczałeś takiej możliwości.
    Z Twoich postów rzecz jasna również.

  • 102. Data: 2011-06-03 19:14:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 3 Jun 2011 18:47:08 +0200, w <4de9100e$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Thu, 2 Jun 2011 21:10:06 +0200, w
    > <4de7e00f$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Racja - udawaj się i to w podskokach.
    > Skoro nie chcesz przyjąć do wiadomości cytatów z niej, to przeczytaj całość.

    To przeczytaj sobie następny artykuł, po tym który przytoczyłeś.

    A zresztą masz z objaśnieniem, bo nie zrozumiesz:
    http://prawnikow.pl/porady-prawne/w-sadzie/235996,Co
    -to-jest-przypozwanie-.html
    "Taki wyjątek przewiduje np. ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, która
    wymaga, aby w razie wytoczenia powództwa przeciwko ubezpieczonemu zawiadomić o
    toczącym się postępowaniu ubezpieczyciela."

  • 103. Data: 2011-06-03 20:10:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]

    >wymaga, aby w razie wytoczenia powództwa przeciwko ubezpieczonemu
    >zawiadomić o
    >toczącym się postępowaniu ubezpieczyciela."

    LOL
    Dokładnie o to chodzi i już to wczoraj cytowałem.
    Tylko Ty tego nie zrozumiałeś, więc dalej się błaźnisz.

    Tak, przypozwać to jest "zawiadomić", a nie "pozwać" co usiłujesz twierdzić
    od tygodnia.

  • 104. Data: 2011-06-05 01:06:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 17:52:20 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie i co w związku z tym?
    > Widziałem policyjny i w zupełności wystarczył.
    > Uważasz że sąd będzie miał wątpliwości czy spowodowanie wypadku będzie
    > nosiło skutki w postaci uszkodzenia samochodu ofiary?
    >
    > A zresztą - po to warto być oskarżycielem posiłkowym, żeby od siebie dodać,
    > co prokurator zapomniał

    To, o czym piszesz to powództwo adhezyjne i nie ma nic wspólnego z aktem
    oskarżenia.
    --
    ___________ (R)

  • 105. Data: 2011-06-06 19:19:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 3 Jun 2011 20:10:05 +0200, w <4de9237f$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Tylko Ty tego nie zrozumiałeś, więc dalej się błaźnisz.
    >
    > Tak, przypozwać to jest "zawiadomić", a nie "pozwać" co usiłujesz twierdzić

    Nie masz pojęcia o czym piszesz, ty masz roszczenie cywilne, a pozwanie od
    przypozwania różni się tylko tylko szczegółami -- pozwany jak i przypozwany
    mogą zupełnie to olać (i liczyć się z konsekwencjami olania).

  • 106. Data: 2011-06-06 22:25:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Tylko Ty tego nie zrozumiałeś, więc dalej się błaźnisz.
    >
    > Tak, przypozwać to jest "zawiadomić", a nie "pozwać" co usiłujesz

    To nie ja mylę te terminy, oraz osoby które powinny to wykonać
    (pozwać/przypozwać).
    Takoż - jeśli chcesz sobie palić głupa nadal, to to rób sam.
    EOD