  • 1. Data: 2020-10-04 12:16:52
    Temat: MiniPRO źle czyta flasha
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam minipro i scalaka 25L12835F / 16MB.

    Znajduje. Czyta.

    Przeczytałem kilka razy.

    Kazdy plik rózni się w środku sekcją danych, jakies kilkaset bajtów.
    Takich sekcji jest 2 lub 3.

    Zazwyczaj w tym samym miejscu, lub bardzo blisko.

    Wyglada na to że minipro ma jakiś problem z czytaniem niektórych
    scalaków. Może ktoś pochwalić się takim problemem u niego? Nie wiem czy
    przyczyny szukać w minipro, oprogramowaniu czy kablach.

    Scalak *wyjęty* z płyty, nie ma mowy o zakłucaniu.