  • 1. Data: 2010-02-27 14:53:17
    Temat: Minivan do 30-32 tys?
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Witam
    Stoje przed dylematem wyboru minivana, rocznik 2005 i młodszy, do 32
    tys. Przejrzałem ceny na gratce/allegro i do wyboru pozostały: focus
    c-max, xsara picasso, scenik, ewentualnie zafira.
    Coś mozecie polecic a cos zdecydowanie odradzic? Wizualnie najbardziej
    podoba mi sie c-max, cenowo - xsara picasso. Mam tylko watpliwosci co do
    diesli w c-maxie - jak z awaryjnoscią tdci?
    Dzieki za wskazówki.

    Jacek

  • 2. Data: 2010-02-27 15:31:07
    Temat: Re: Minivan do 30-32 tys?
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Dzieki za wskazówki.

    kupuj Cytrynę. Bardzo sprawdzona i udana konstrukcja. Nie bój sie francuza
    :)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 3. Data: 2010-02-27 15:39:31
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Scyzoryk pisze:

    > kupuj Cytrynę. Bardzo sprawdzona i udana konstrukcja. Nie bój sie francuza
    > :)

    Oj francuza to ja sie nie boję, ujeżdżam aktualnie scenica z 99r benzyna
    1.6 i jestem zadowolony, natomiast nie rozpatruje na 1 miejscu zakupu
    nowego scenica ze względu na opinie kolegi który takowego juz ujeżdza ;)

    Jacek

  • 4. Data: 2010-03-03 11:28:47
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podoba mi sie c-max, cenowo - xsara picasso. Mam tylko watpliwosci co do
    > diesli w c-maxie - jak z awaryjnoscią tdci?

    Te roczniki diesli fordowskich mają raczej marną opinię...

    LM

  • 5. Data: 2010-03-03 12:54:13
    Od: "WR" <l...@w...pl>

    "LM" <l...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    TOURAN

  • 6. Data: 2010-03-03 13:04:02
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "WR" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "LM" <l...@g...pl> wrote in message
    >>>

    > TOURAN

    Małe szanse za te pieniądze, chyba że > 200 kkm, a trochę bym się bał mimo
    wszystko takich przebiegów

    LM