  • 1. Data: 2010-02-27 16:58:58
    Temat: Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i błoto)
    Od: Zulu <z...@g...com>

    Witam grupę,
    Mam drobny dylemat i potrzebuję rady.
    Sprawa pierwsza: Mam Mazdę 6 z 2005 roku (kombi), ale niestety miejsca
    gdzie teraz potrzebuje jeździć są dla niej mało dostępne (parę razy
    już mnie sąsiad ciągnikiem wyjmował z błota i śniegu). Jest po prostu
    za niska i tyle. Szkoda mi ją na tych dziurach zniszczyć. Wniosek -
    zamienić na wyżej zawieszony i raczej terenowy nie SUV.
    Padło na pojazd w stylu Land Cruiser III (długi) lub Discovery -
    pytanie czy dobrze myślę? Discovery straszy mnie zawieszeniem więc
    raczej LC. Dobry wybór?
    Druga rzecz: nie mogę zostać bez samochodu. Nie bardzo mam jednak kasę
    na zakup i potem czekanie, aż się Mazda sprzeda. Da się znaleźć komis,
    w którym zamienię jeden na drugi? A może jest inny sposób?

    Pozdrawiam,
    Zulu

  • 2. Data: 2010-02-27 19:09:50
    Od: "luis" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Zulu" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Do jeżdzenia w teren Łada Niwa za 5 k zł
    --
    Pozdr
    luis

  • 3. Data: 2010-02-27 19:14:57
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    Druga rzecz: nie mogę zostać bez samochodu. Nie bardzo mam jednak kasę
    na zakup i potem czekanie, aż się Mazda sprzeda. Da się znaleźć komis,
    w którym zamienię jeden na drugi? A może jest inny sposób?

    jezdziles kiedykolwiek terenowka ?
    przejedz sie zobaczysz jaki ma to komfort i tyle
    jezeli musisz kupic bo nie dojedziesz tym co maszy to nie ma zadnej rozmowy,
    musisz i tyle

    MAciej

  • 4. Data: 2010-02-27 19:53:47
    Od: Zulu <z...@g...com>

    On 27 Lut, 19:09, "luis" <j...@i...pl> wrote:

    > Do jeżdzenia w teren Łada Niwa za 5 k zł

    Odpada. Najpierw mam do przejechania po "normalnych drogach spory
    kawałek". Niva nawet jak na terenówkę jest mało komfortowa. No i
    rozmiar nie ten.

    --
    Pozdro,
    Zulu

  • 5. Data: 2010-02-27 19:57:44
    Od: Zulu <z...@g...com>

    On 27 Lut, 19:14, "RUN" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > przejedz sie zobaczysz jaki ma to komfort i tyle
    > jezeli musisz kupic bo nie dojedziesz tym co maszy to nie ma zadnej rozmowy,

    Tak, Nivą i jeśli Freelandera I gen. można nazwać terenówką to też.
    Jestem świadom zmiany komfortu i tego, ze muszę zmienić samochód.
    Pytanie czy dobrze szukam i jak to wykonać w jak najmniej bolesny dla
    mnie sposób?

    --
    Pozdro,
    Rafał

  • 6. Data: 2010-02-27 20:22:14
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "RUN" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jezdziles kiedykolwiek terenowka ?
    > przejedz sie zobaczysz jaki ma to komfort i tyle

    Nie przesadzaj, jezdze czasami Lexusem GX470 a to niby to samo co LC i auto
    prowadzi sie dosc dobrze jak na tak wysoka terenowke...

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2010-02-27 20:55:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zulu wrote:

> [...]
    > Discovery - pytanie czy dobrze myślę? Discovery straszy mnie
    > zawieszeniem więc raczej LC. Dobry wybór?

    A coś w stylu Forestera by nie wystarczyło?

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-02-27 21:16:37
    Od: Zulu <z...@g...com>

    On 27 Lut, 20:55, to <t...@a...xyz> wrote:

    > A coś w stylu Forestera by nie wystarczyło?

    Forester jest stanowczo za mały (do Mazdy mam czasem kłopoty się
    spakować).

    --
    Pozdro,
    Rafał

  • 9. Data: 2010-02-27 22:28:18
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Forester jest stanowczo za mały (do Mazdy mam czasem kłopoty się
    > spakować).

    6-tka chyba podobna jest rozmiarem do OBK, a i klasa, i wyposazenie
    odpowiadajace. Jesli koleiny nie przekraczaja 18-20cm, to OBK
    spokojnie da rade.
    --
    Olleo

  • 10. Data: 2010-02-27 22:42:20
    Od: Zulu <z...@g...com>

    On 27 Lut, 22:28, Olleo <o...@t...pl> wrote:

    > 6-tka chyba podobna jest rozmiarem do OBK, a i klasa, i wyposazenie
    > odpowiadajace. Jesli koleiny nie przekraczaja 18-20cm, to OBK
> [...]

    OBK?? Rozszyfrować nie mogę :)

    --
    Pozdro,
    Zulu