  • 191. Data: 2021-02-25 11:21:38
    Temat: Re: Mix energetyczny w Polsce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Hello, collie.
    On 24.02.2021 12:48 you wrote:

    >To albo PGE cię okrada albo nie potrafisz przeczytać z licznika która
    >taryfa jest aktywna.
    >Cyt z cennika PGE:
    >G12w  dwustrefowym (strefy: dzień, noc z sobotą i niedzielą i innymi
    >dniami ustawowo wolnymi od pracy zaliczonymi do strefy nocnej)
    >ktoś tu kłamie.

    Jest jeszcze wersja, ze licznik tego nie uwzglednia, ale PGE przy
    rozliczeniu tak.

    J.

  • 192. Data: 2021-02-25 12:13:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.02.2021 o 11:21, J.F. pisze:
> [...]
    a.pl...

    > Jest jeszcze wersja, ze licznik tego nie uwzglednia, ale PGE przy

    Zdajesz sobie sprawę z tego, co napisałeś?

    MJ

  • 193. Data: 2021-02-25 12:21:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michal,

    > Zdajesz sobie sprawę z tego, co napisałeś?

    A zdajesz sobie sprawę, co wcześniej napisano?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 194. Data: 2021-02-25 12:35:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > A zdajesz sobie sprawę, co wcześniej napisano?

    Różne bzdury pisano, ale co to ma do rzeczy?

    Nie da się rozliczyć inaczej dnia świątecznego, jeśli licznik nie liczy
    tego osobno.

    MJ

  • 195. Data: 2021-02-25 12:41:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michal,

    > Różne bzdury pisano, ale co to ma do rzeczy?
    > Nie da się rozliczyć inaczej dnia świątecznego, jeśli licznik nie liczy
    > tego osobno.

    Moim zdaniem licznik nie może tego nie liczyć. Jarek uważa, że
    dostawca może naliczać na podstawie szacunków.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 196. Data: 2021-02-25 13:15:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-02-2021 o 12:35, Michal Jankowski pisze:

    > Różne bzdury pisano, ale co to ma do rzeczy?
    >
    > Nie da się rozliczyć inaczej dnia świątecznego, jeśli  licznik nie liczy
    > tego osobno.

    Da się.
    Wystarczy że jest elektroniczny i zrzuca odczyty codziennie.

  • 197. Data: 2021-02-25 16:32:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello Michal,

    >Moim zdaniem licznik nie może tego nie liczyć. Jarek uważa, że
    >dostawca może naliczać na podstawie szacunków.

    Nie, Jarek wie, ze na portalu dostawcy moze sobie zobaczyc pobor mocy
    co 15 minut, wiec co za problem w dni swiateczne przeksiegowac
    rzeczywiste ilosci.

    A szacunek ... tez nie bylby taki zly :-)

    J.

  • 198. Data: 2021-02-25 22:58:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Latami włączałem pralkę o 22.00
    Do dziś cierpię na bezsenność, i nienawidzę wyjmować i rozwieszać prania ;-))

    -----

  • 199. Data: 2021-02-25 23:05:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chyba trzeba wprowadzić obrót notarialny ;-)

    -----

  • 200. Data: 2021-03-02 18:40:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2021 o 12:48 collie <c...@v...pl> pisze:

> [...]
    > uwzględniających święta katolickie wolne od pracy (bo tylko o takich
    > możemy mówić w naszym kraju), nie leży w interesie dostawcy.

    Jak PGE to reklamuj, taryfa G12W w PGE ma święta.
    Ja mam PGE RE Pruszków. Licznik zakładany 2 lata temu i uwzględnia święta.
    Kumpel za moją namową założył rok później i w tym roku zorientował się, że
    6 stycznia ma cały dzień I strefą (oprócz 13-15) - czyli jak zwykły dzień.
    Zareklamował, przyjechali panowie z kompem, odczytali program licznika i
    się okazało, że jest bez świąt. Wgrali poprawny, dostał info, że
    reklamacja uznana. W ciągu miesiąca dostanie korektę za cały okres od
    początku umowy. Monterzy mówili, że kiedyś, ze 3 lata temu była bez świąt,
    ale pod koniec 2018 roku mieli akcję w rejonie bo się zmieniły warunki
    taryfy. Niektóre liczniki zostały pominięte i sukcesywnie (za pomocą
    reklamacji) są wgrywane w nich nowe czasy.

    TG