  • 1. Data: 2009-07-01 11:39:14
    Temat: Monitor LCD Samsung problem
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Mam problem z monitorem LCD Samsung 22 cale. Dzis po wlaczeniu na chwile
    rozblyskuje podswietlenie, ale nie pelna moca i po chwili gasnie.
    Moze ktos ma doswiadczenia w tym zakresie i moze mi powiedziec, czy mam
    go juz wyniesc na smietnik, czy tez sa jakies szanse naprawy??? W sumie
    sprzet 2 letni.

    Jingiel

  • 2. Data: 2009-07-01 15:04:05
    Temat: Re: Monitor LCD Samsung problem
    Od: Virus_7 <virus_7@usun_to.gazeta.pl>

    Jingiel pisze:
    > Moze ktos ma doswiadczenia w tym zakresie i moze mi powiedziec, czy mam go juz
    wyniesc na smietnik, czy tez sa jakies szanse naprawy?

    Szanse oczywiście są.

    Istnieją dwie możliwości usterki:
    1. Uszkodzenie inwertera
    2. Uszkodzenie świetlówki

    Jak sprawdzić? Trzeba rozebrać, zobaczyć, pomierzyć inwerter, czy
    transformatory nie mają zwarć, czy bezpieczniki całe. Ewentualnie
    podmienić inwerter.

    --
    __ ___ * Pozdrawiam * ____
    \ \ / (_)_ _ _ _ ___ |__ | mailto://r...@b...cy/

  • 3. Data: 2009-07-01 15:20:40
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Virus_7 wrote:

    . Ewentualnie
    > podmienić inwerter.

    inwerter na 99% z zasilaczem a jak podmiana mialaby polegac na kupnie w
    celach testowych to za taka niepozorna plytke serwisy samsunga wolaja ok
    200zl
    wiec diagnoza moze byc droga :)

  • 4. Data: 2009-07-01 15:54:02
    Od: x <...@...pl>

    Dnia 01-07-2009 o 17:20:40 Przemek <p...@d...pl> napisał(a):

    > inwerter na 99% z zasilaczem a jak podmiana mialaby polegac na kupnie w
    > celach testowych to za taka niepozorna plytke serwisy samsunga wolaja ok
    > 200zl
    > wiec diagnoza moze byc droga :)

    Moze po prostu elektrolit na zasilaniu inwertera wysechl?

  • 5. Data: 2009-07-01 20:04:14
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Jingiel pisze:
> [...]
    > ktos ma doswiadczenia w tym zakresie i moze mi powiedziec, czy mam go
    > juz wyniesc na smietnik, czy tez sa jakies szanse naprawy??? W sumie
    Mam 2szt Samsunga (203b i jakiś 19") i oba mają to samo. Po włączeniu
    migocze i słabo świeci, po chwili gaśnie. Wyłączyć/włączyć parę razy i
    się rozpędzi, i nie wyłączać przez resztę dnia ;)
    Ewidentnie przetwornica od świetlówek wystartować nie może, ale
    przyczyną mogą być też same świetlówki (widzę różnicę w ich jasności)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173