  • 1. Data: 2009-06-30 17:20:42
    Temat: uwaga! wszystkich użytkowników grupy proszę o przeczytanie!
    Od: kasa <d...@v...pl>

    ja też w to nie wierzyłem z początku ;/

    hej jeśli interesuje cię zarobienie troche kasy to
    znalazłem ostatnio bardzo prosty sposób :

    masz tu stronę: http://adbux.org/?r=damianniewiem

    wystarczy się zarejestrować, po zarejestrowania dajesz "browse ads"
    czekać na linki strony www.
    wejdziesz na strone poczekasz 30 sek i ci nabije kase :D

    od razu mówię prosze się nie znechęcać nikiedy trzeba poczekać trochę
    na te linki. Ale w 100% polecam ten system, nawet jak ci dobrze
    pójdzie to mozesz wyciągnąć 10$ dziennie..
    ale to oczywiście po jakimś czasie... trzeba się rozkręcić

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-30 17:43:23
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-06-30 19:20, kasa napisał/a:
    > ja też w to nie wierzyłem z początku ;/

    Też nie wierzyłem, ze są jeszcze tacy idioci jak Ty na świecie ale
    wyprowadziłeś mnie z błędu.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-06-30 17:56:36
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > ja też w to nie wierzyłem z początku ;/

    >Też nie wierzyłem, ze są jeszcze tacy idioci jak Ty na świecie ale
    >wyprowadziłeś mnie z błędu.

    mozecie nie odpowiadac autorowi watku, poniewaz
    z KFa wylazi i bruzdzi po grupie.

    Pzdr
    Darek