  • 31. Data: 2020-06-12 13:03:17
    Temat: Re: Monitor dla syna do grania
    Od: z <...@...pl>

    Używany? Za ile?

  • 32. Data: 2020-06-12 13:10:02
    Od: z <...@...pl>

    Gdybym miał 2 tysie na nowy to kupiłbym to:

    https://www.x-kom.pl/p/456614-monitor-led-27-dell-u2
    719d.html#Opinie

  • 33. Data: 2020-06-12 13:19:13
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 12-06-2020 o 13:03, z pisze:
    > Używany? Za ile?

    Używany, 308 brutto, matryca bez skaz, na nodze lekkie rysy. Nie wiem
    ile godzin przepracował, nie ma mnie w domu ;) Syn zadowolony, więc nie
    trzeba więcej.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 34. Data: 2020-06-12 19:59:41
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Stregor, 12 cze 2020 w
    news:5ee364b4$0$551$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Używany, 308 brutto, matryca bez skaz, na nodze lekkie rysy. Nie
    > wiem ile godzin przepracował, nie ma mnie w domu ;)

    Jak będziesz wiedział, to napisz. I gdzie kupiłeś, jak to nie tajemnica.
    Takie info zawsze w cenie.

  • 35. Data: 2020-06-12 20:29:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z ciekawości:
    Czy to monitor szerokogamutowy?
    Ilubitowe ma wejście?
    Pytam, bo na stronach sprzedawców różne informacje.
    Podświetlenie CCFL?

    -----