  • 1. Data: 2009-08-27 14:08:21
    Temat: Moto Weteran Bazar Łódź
    Od: "Prze__mek" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy warto wybrać się na tą imprezę w celu rozejrzenia się za jakimś
    chopperem ?

    Chciałbym kupić pierwszy motocykl.
    Najlepiej do 750 cm3 np. Virago 535 czy EN 500 ... i jeszcze lepiej jakby
    cena nie przekroczyła 6-7 tys. zł.

    Jakie macie doświadczenia z tą giełdą ?
    Co ciekawego można jeszcze tam kupić/obejrzeć ?
    Jak z cenami w stosunku do ofert sklepów internetowych z akcesoriami ?

    --
    Pozdrawiam,
    Prze__mek

  • 2. Data: 2009-08-27 17:08:45
    Temat: Re: Moto Weteran Bazar Łódź
    Od: "PiotrNaCieniu" <p...@g...com>

    > Witam,
    > czy warto wybrać się na tą imprezę w celu rozejrzenia się za jakimś
    > chopperem ?
    Można, często firmy z okolicy właśnie cały dobytek taszczą na giełdę, by
    kupiec się znalazł. Wystawia (przynajmniej do tej pory to robil) się też
    gość, od ktorego ja kupilem moto - a gosc w regionie pewny.

    > Jakie macie doświadczenia z tą giełdą ?
    > Co ciekawego można jeszcze tam kupić/obejrzeć ?

    Generalnie można kupić mydło i powidło i żelazo :) Od zardzewiałych śrubek
    przez mundury wojskowe, ciuchy na moto, gmole, opony - no przelotówka spora.
    Napewno masz w jednym miejscu zbiór firm z przeróżnymi akcesoriami - jak nie
    kupisz na miejscu - to napewno złapiesz parę kontaktów i 'pomacasz' towar
    przed kupnem.

    > Jak z cenami w stosunku do ofert sklepów internetowych z akcesoriami ?

    Pewnie podobnie, e-rynek jest już dość tani, więc ciężko jeszcze przebijać
    cenę na bazarze, chyba, żebyś brał w większych ilościach. Plusem napewno
    jest to, że jest to ostatni 'bajzel' w tym sezonie, więc i chęć pozbycia się
    towaru może być większa.

    Pozdr
    Piotr

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4373
    (20090827) __________

  • 3. Data: 2009-08-27 18:18:30
    Od: "Prze__mek" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > cenę na bazarze, chyba, żebyś brał w większych ilościach. Plusem napewno
    > jest to, że jest to ostatni 'bajzel' w tym sezonie, więc i chęć pozbycia

    Dzięki za info.

    A tak trochę z innej beczki - czy jest tam w pobliżu parking, gdzie można
    spokojnie zostawić autko ?

    --
    Pozdrawiam,
    Prze__mek

  • 4. Data: 2009-08-27 19:30:31
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Prze__mek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki za info.
    >
    > A tak trochę z innej beczki - czy jest tam w pobliżu parking, gdzie można
    > spokojnie zostawić autko ?
    W czasie bazaru? Cala okolica to jeden wielki parking :)
    Zawsze stawialem i nigdy sie nic nie stalo.

    --
    Bartek
    Szukam zx-9

  • 5. Data: 2009-08-27 19:49:53
    Od: "Piotr S" <p...@y...com>

    > A tak trochę z innej beczki - czy jest tam w pobliżu parking, gdzie można
    > spokojnie zostawić autko ?

    przy samym wejściu na bazarek okoliczni mieszkańcy organizują prywatne
    parkinki. 10 albo 20 zeta za cały dzień, a i autko/moto odpowiednio
    przypilnują. Też blisko aby ew. jakieś zakupy do bagażnika podrzucić.

    --
    pozdr.
    Piotr S.

  • 6. Data: 2009-08-27 20:16:56
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Prze__mek pisze:

    > A tak trochę z innej beczki - czy jest tam w pobliżu parking, gdzie można
    > spokojnie zostawić autko ?

    Jak sie upierasz przy "strzezonym" to masz taki przy TESCO po drugiej
    stronie Al. Wlokniarzy. W takim przypadku do bajzlu musisz dojsc
    kilkaset metrow.

    Zdrowko

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 7. Data: 2009-08-29 06:27:57
    Od: "PiotrNaCieniu" <p...@g...com>

    Tak jak Ci radzą koledzy, o parking się nie martw - w czasie imprezy
    stawiają wszędzie od chodników, po stację Orlenu, po okolicznych domostwach
    (kasowo) lub jak ciut dalej to pod TESCO/AgataMeble... lub nawet ne
    strzezonym TESCOwym, ale to już sporo do dojścia. Generalnie wbijaj w ul.
    Teresy w stronę bajzlu i parkuj gdzie będzie miejscówa. Raczej nie kradną bo
    ruch duży i na wybicie szyby w aucie czy sięcie druta przy moto raczej nie
    ma szans. Pamiętaj, żeby aż nadto wolno się nie poczuć bo policaje krążą i
    jak zaparkujesz na przejściu dla pieszych czy na łuku zakrętu (np. wyjazdowa
    z Orlenu) to mandat dostaniesz jak nic.

    Pozdr

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4378
    (20090828) __________