  • 1. Data: 2009-08-27 11:37:37
    Temat: 125-tka do nauki w Poznaniu
    Od: Kruk <""corvus103\"@@wp.pl">

    Hej
    Miałby ktoś jakiegoś grata do nauki jazdy na placu? Bez plastików najlepiej.

    Lacha chce się nauczyć jeździć, ale jest dość słaba fizycznie i 500 już
    ją przeraża.

    Bylibyśmy wdzięczni.

    pozdrówka

  • 2. Data: 2009-08-27 21:02:49
    Temat: OT Re: 125-tka do nauki w Poznaniu
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kruk > pisze:
> [...]
    > najlepiej.
    >
    > Lacha chce się nauczyć jeździć, ale jest dość słaba fizycznie i 500 już

    Lacha? to takie zdrobnienie od laski? Twojej laski ? W sensie ze kaleka
    jestes ? House tez ma lase a jezdzi CBR, tez dasz rade.

    ps: przeredaguj ogłoszenie, albo swoje podejście do zycia to moze pomoge...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 3. Data: 2009-08-28 09:13:21
    Temat: Re: OT Re: 125-tka do nauki w Poznaniu
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 27 Sie, 23:02, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    > Lacha? to takie zdrobnienie od laski? Twojej laski ?

    interpretacja pierwsza

    no że dla 'dupy(po staropolsku dzieczyny) chce bikea', a że półdupek
    taki co cała jego to nie bawi sie w zdrobnienia tylko woła lacha,
    taaaka duża..
    a że duża i gruba to słaba fizycznie

    interpretacja druga

    laska w rozumieniu siusiaka, czyli chłopak sie chwali że ma lachę,
    taką maczugę że potrzebuje dla niego oddzielnego środka transportu,
    najlepiej 125, bo na 500 mógłby go stracić tudzież zabardzo
    rozciągnąć,
    no że słaba fizycznie znaczy nie darady sie podnieść

    --
    wiadro(SoldierAK)

  • 4. Data: 2009-08-28 12:20:04
    Temat: Re: Re: 125-tka do nauki w Poznaniu
    Od: Mikrut <m...@p...pl>

    Piotr May pisze:

    > ps: przeredaguj ogłoszenie, albo swoje podejście do zycia to moze pomoge...

    Heh, mam to samo zagadnienie w domu. Mój - za duży (choć mały), w
    dodatku oplastyczniony.

    Można coś w tym temacie poradzić? Nie jestem z Poznania, ale niedalekich
    okolic. Kurs prawka na razie odpada.

    BTW Jest gdzieś otwarty placyk z wymalowaną ósemką?

    pozdrawiam
    Mikrut