  • 11. Data: 2009-01-15 06:04:12
    Temat: Re: Motocykl w firmie, a vat i odliczenia.
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:gklask$vak$1@news.onet.pl...
    > Cześć

    > Weź to od nich na piśmie. Rozmowa telefoniczna nic nie znaczy w sytuacjach
    > spornych.

    Z takiej rozmowy należy sporządzić notatkę, z podaniem wszystkich danych
    rozmowcy godziny nr telefonu itd, to juz jest dokument, którego można użyc w
    razie sporu.

    --
    pzdr smoq

  • 12. Data: 2009-01-19 21:56:22
    Od: "Piotr" <p...@g...com>

    Wiesz co... kwestia tego, ze w starym roku byly jeszcze inne zasady... teraz
    chyba nieco sie odblokowalo... no i albo dzwonisz sam do US i wiesz w 100%
    (a najlepiej jak bys mial to na pismie)... albo masz ksiegowego ktory
    odlicza 100% vatu.... a Ty masz z nim umowe o odpowiedzialnosci skarbowej...
    i cieszysz sie zyciem o 22% tanszym ;)

    Pozdr
    Piotr

  • 13. Data: 2009-01-19 22:27:47
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 14 Sty, 21:03, Rychu <r...@a...pl> wrote:

    > Swoją drogą to ile odpowiedzi, tyle wersji. ;)

    ogolnie w tej sprawie niezly burdel jest...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Motocykl-w-firmie-sp
    rawdz-czy-to-sie-oplaca-1857481.html

    ale wyglada, ze NSA sklania sie do wersji, ze i od moto i od paliwa
    mozna caly VAT odliczac...

    np I FSK 983/07: http://orzeczenia.nsa.gov.pl/cbo/do/doc?d=6320EE87C1
    DBC006B92A4D01EE42C5A6E1B1914E&sc=

    WS